Follow Viruspadu

Saturday, November 08, 2008

i love this book

ehem2... tgk muka depan dulu...

chedet.com BLOG Merentas Halangan, Dr Mahathir Mohamad


khamis itu saya MC, jumaat itu pagi2 saya sampai kat opis, saya dah nampak satu bungkusan atas meja untuk saya

terus saya bukak, aik buku chedet... terusssssss senyum lebar2 sukanyaaa....

mula2 saya igt pengirim buku ni, tulis kat depan buku tu, jenuh saya baca tau, nak memahamkan apa yang ingin di sampaikan, naik blur keh keh keh

sekali tgk2 belakang, ada lagi tulis

ohhhhhhhhh... memang buku ini begitu kulitnya hahahaha adoilaaaaaaaa

saya sangat suka buku ini, wahhh saya sudah ada beberapa koleksi buku berkaitan chedet, tulisan beliau sendiri mahupun orang lain tentangnya... SUKAAAAAAAAAAAA

terima kasih buat sue @ mamamaryam http://imansyahirah.blogspot.com/
terima kasih sangat sebab tahu apa yang saya suka, buku apa yang saya suka, Tun Dr.M memang idola saya

tak sangka saya dia keje kat situ, kagum tau...

ok jom klik laman web ni sekali www.perdana.org.my

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

Diana-k said... [Reply to Comments]

power to chedet!!! yeahhh!!

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

mah...pinjam leh...??? hiks...(senyum sambil wat muka tak malu...)

Sue@MamaMaryam said... [Reply to Comments]

al-hamdulillah dah sampai.. :)

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

bestnya.. dapat buku tu..

Musliha said... [Reply to Comments]

wah.. teringin nak memiliki satu..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

idola akak jugerrrrrrrrrr...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^