Follow Viruspadu

Wednesday, November 19, 2008

jom cuci mata lagi

juga email dari oli, tq oli ku tayang

katanya khas buat kembara ku... :p







papa belikan untuk mama yer :p

~ ini boleh masuk kategori mengidam tak uols :p lariksssssssssss

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

Musliha said... [Reply to Comments]

owh.. pinkish..
set.. haha.. over tau..

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

mengidam? sukati je ye mah..hiks.... tapi cantik kan....pinky...akak pun suka...so sweeet....

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh..heh.. habis la vp dah mula ngidamkan benda2 tu..

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

saya rease blh di kategorikan ni..hehehhe.......very pinkish...

MaR~ said... [Reply to Comments]

weeee..pink~
oh~btw, ade gamba pic kete pink as one of my entry kt my blog.

kalu sudi singgah la ye. mane tau akak berkenan ke.cewahhhh~

ArELeEz said... [Reply to Comments]

bley2.. ahaks..

InT@N said... [Reply to Comments]

pinky nye........cute

hUdArLiNg said... [Reply to Comments]

gler pink lar. i likkkee~







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^