Follow Viruspadu

Sunday, November 02, 2008

jom masuk dapur lagi

sebelum tu, meh saya bgtau yang, saya dah ada di seremban, saya dah selamat pulang uols, saya sampai seremban dalam jam 5 petang hari sabtu gitu lah, dan cerita2 holiday saya ke serawak ni jer yang tak abis2 lagi, hihihihih... so cerita serawak akan saya habiskan esok la kot, saya update sekali bandle yer

ok ni dapur, kiranya belakang tabir buat pasu lah, depa dok ukir2 semua kat sini


sy tgk tangan depa giler laju weiiiiii... mmg kagum hamat, dulu kan masa sekolah menengah kan ada subjek seni ke kemahiran hidup tu, yang projek buat ukiran tu, saya igt, punya la terkial2 nak mengukir tau, dengan compang camping nya lagi. tp tgk depa buat ni pehhhhhhhh... saspek ahhhh



dan saya adalah pengganggu konsentrasi mereka huhuhuhuh


sampai sini je saya jenguk, lepas tu nisa batuk2, sbb habuk byk kan, rugi jer rasa tak dpt tgk sampai dalam2 sbb belakang sana ada lgi yang dapor api2, depa bakar pasu tu semua kan, yang tanah liat pusing2 tu kan...

alahai takpe la, kesihatan anak lebih utama kan

tapi takpe, ini pun dah cukup bg satu pengalaman bermakna buat saya :p

juwin hantar saya ke hotel, hari itu hari jumaat, apaknya nak pakai kereta untuk solat jumaat kan juwin, masa nak berpisah terasa sedih pulak, bayangkan sebelum ni saya tidak mengenalinya, baru beberapa hari kenal dah terasa keserasian, juwin... dtg KL wajib roger akak yer :p

oh juwin sudah ada blog uols, rajin2 singgah ke blog dia yer http://wiwinstorymorimorningglory.blogspot.com/

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

mrs e said... [Reply to Comments]

vp..

ade ayat kat atas tu respek ke 'suspek'..
hehe

B..alang said... [Reply to Comments]

teringat alang mase alang keje kilang pasu masa cuti lepas srp.. bulu kaki habis ... botak licin oh..selalu sangat masuk kiln, tempat bakar pasu tu..

Musliha said... [Reply to Comments]

Kak VP..
Tak rembat ke satu pasu?
Lawa la pas-pasu ni.. Geram..

AzurA said... [Reply to Comments]

lawa lah..kan best kalu dapat satuh...ahakz!!!

lily lotus said... [Reply to Comments]

tekun betul diorg wat keja..no wonder hasilnya sgt tip top!

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

emmm... bestnya dapat tgk diaorang buat pasu tu..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^