Follow Viruspadu

Tuesday, November 04, 2008

kad raya di hujung syawal

uols jgn tak tahu, jgn terkejut, saya masih dapat kad raya walau hujung2 syawal tauuuuu, oh yer dpt kat meja saya hujung syawal la, tp saya masuk opis dah abis syawal keh keh keh...

takpe la nurul, janji akak tahu, ada ingatan untuk akak dari nurul kan

malah bukan kad raya sajer, dengan tudung sekali dia bagi

alahai sweetnya uolsss

kalau gini kan, saya tak payah beli tudung roman eh hikhikhik, syukur dengan rezeki yang melimpah ruah

terima kasih yer nurul, dan salam perkenalan juga dari akak yer, padahal selalu jer chatting

oh ye saya hutang uols video tudung kan... alololo... tunggu ek... akan menyusul jua nanti

zack-u bila nak datang rumah andak ni, ko kan tukang pegang kamera, leceh nak suh abangdak, kang dia rakam tempat lain keh keh keh opssssss

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

Musliha said... [Reply to Comments]

zack_u dah naik pangkat jadik cameraman ka? hikss..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

kad raya penutup raya la ni kan vp.. tak per ler.. vp kan the glamor pinky blogger..so mesti ler ramai yg minat..

pak ngah rep said... [Reply to Comments]

silap2kad deepavali pun ko dptkan...

Rozeela Zain said... [Reply to Comments]

patutnya kirim kad raya aidiladha tu.. salah kad kot.. keh keh keh...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^