Follow Viruspadu

Thursday, November 13, 2008

kejamnya entry mu ketam

Tidak boleh menahan bila tengok gambar pizza ini di blog ceera aka ketam

Nampaknya ku harussssss terjah itu pizza hut lepas ni

oh please! dari tadi tertelan2 air liur glup glup glup

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

18 komen[s]:

Musliha said... [Reply to Comments]

AISHHH..
BESAQ LAK GAMBAR PIZZA KAT SINI..
CESSSS.. TELAN2 LIUR DAH NI..

Ogy said... [Reply to Comments]

aiseman besar plak gamba pizza tu kt sini.... harus terkam sis kang kalau tak dpt mau tak tido mlm plak kang...

RieNa said... [Reply to Comments]

uish..samalah kita..

saya dah siap call abg td, ajak gi Pizza Hut petang ini jgk!!!

si ceera ni mmg lah..kejam tau kejam!!!

menganiayai wanita2 peknen mcm kitorang.huhuhuhuhu

Eita said... [Reply to Comments]

ermm waaa akak..
nk semua org mkn pizza gak ni..
alahaiii terliurr hak hak hak..

laloque said... [Reply to Comments]

iye la... iye la... kita singgah balik kang. mkn pisa hat tu

no need to reveal said... [Reply to Comments]

hehe..pizza ni sedap gilos(gilos lagi tu ) hehe..kita dah makan dah..selasa lepas..memang best ...apa lagiiiii..jangan ditunggu harus terjah

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

caiyok2 vp...

jgnnnn...jgn x terjah...

kalo x cukup geng..panggil abg nas melodi... :D

aFkaR'z said... [Reply to Comments]

ishhh, racun racun!! (diet ni...!)

wanie said... [Reply to Comments]

alamak gambar pizza pulak ni...cam sedap je..kena pujuk cik abang ajak makan pizza la camni

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah... memang ler vp, telan air liur tgk gambo beso pizza tu.. sib baik tak smpi meleleh air liur..

Wawa_Nadwa said... [Reply to Comments]

yer wawa pon cam teringin jgk.
cis! mengalahkn org mengandung plak kan.
Mari la kite terjah pizza rmai2 eyh.
(*_^)

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

adoyaiiii bahaya sungguh wat lawatan kat blog neh.. ada je makanan menggoda iman.. ;p

lieya_latif said... [Reply to Comments]

xpe kak...akak kategori boleh manje tahap gaban time cenggini....mintak sajerk he he he he

NONIE AZIZ said... [Reply to Comments]

adehhhhh...lapaqqqq

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

alaaaaaaaaaaaaa
yang ini pun nak jugekkk!!!
hahahaha...
saya kelaporan ari nehh...ishkkkk...sebabnye??
beg luit tak bawakk...
waaaaaaaa

su said... [Reply to Comments]

sedap tuh!huhu!

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

gambar tuh..cukup mengiurkan...hiks...

lindosh said... [Reply to Comments]

haha pizza sedap tu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^