Follow Viruspadu

Monday, November 17, 2008

kenduri kawen abang ayam part II

hai uolssss

jgn terkejut tau, saya update niii... sila vangga dengan acik yer :p

sebenarnya, hari ni memang sangat pelik tau, sbb hari ni kan saya kursus, dan hari ni juga saya sgt cargassssssss!!!!! pelik! hikhikhik, bukan hape, semalam punya terbaring mcm nak pitam kekdahnya teruwek uwekkkk sepanjang hari, gi kenduri tu memang giler2 punya paksa badan sendiri bangun tau, berjalan pun main tolak2 kaki jer, muka toksah cakap lah, masam mencuka, masam tu bukan sbb apa, bukan sebab sombong ke hape, tp sbb tak lalu cakap, nak pitam, semua perasaan tak best lah, nak senyum pun payah hikhikhik, adoilahhhhhh

sekeh kepala sendiri sat dush dush dush

soriiii kawan2 yang hadir hari tu, saya memang menyombong tak tentu pasal atas masalah penyakit carik sendiri ni hikhikhik... tp saya gagah2 gigih2 jugak la bercakap sepatah dua kata :p

hari ni awal2 pagi saya bangun, pun muntah2 jugak, saya dah baring2 cakap ngan en.laloque yang saya punya badan lemahhhhh sgt, mcm tak larat nak hadir kursus, sbb kursus kena duduk jer kan, kalau saya dah lemah nak baring mcm mana kan... saya memang dah tekad nekad nak cuti MC jer

tp, sebelum tu saya bgtau en.laloque azam mengandung kali ni, saya nak kurangkan MC ngan EL dan Cuti Rehat semua, so apa lagi, en.laloque keluarkanlah kata2 azimat dia, sebenarnya kata2 bebelan hahaha, panas telinga acik tau, last2 saya siap2 jugak lah gi kursus

dan SGT AJAIB bila kursus, tetiba saya sangat sihat, no loya2... SELAMAT TINGGAL MABUK keh keh keh... belagak jap! tapi sampai rumah jer, terus muntah2 hahaha en.laloque siap ckp "aik sampai rumah jer terus mabuk balik" hampeh muuuuu

aiseh sudah melalut marrrrrrrrr

ok2 cerita pasal kenduri tu kan, en.laloque dah cerita sikit kan hari tu, ini kenduri abang ayam, memang saya panggil dia abang ayam, akhirnya abang ayam mendirikan rumah tangga! TAHNIAH dari saya, cantik wife dia, pandai no cari! tak kisahlah lambat kawen ke hape ke kan, janji dpt yang sgt memuaskan hati gitu yer tak :p

ini tempat weols berkumpul, abang ayam tgh siap2 kat rumah tu, tukar baju bagai lah, weols ikut rombongan lelaki lah, ikut jalan kompang2 gitu kan, kelasssssssss ko!


saya dah tersandar kat kereta dah, ntah kereta sape ntah, belasah ajer lah, masa ni mmg tengahari buta, matahari mencanak tuu, nak duduk kerusi takdak, nak masuk dalam malas, so berdiri ajer lah


berdiri sambil termenung... adoiiii bila lah acik boleh duduk nehhh


bersama rombongan pengantin...


pantang nampak kamera, dan2 tu saya wat aksi sengih senget2 :p


masa pengantin masih berarak, weols dah blah masuk khemah dah, biorkan pengantin tengah2 panas lagik hikhik, nak carik ketenangan sket! cari kipas, cari kerusi... penat weiiiiiii

duduk2 jer terus melantak ayak sejuk 3 gelas, kesian pakngah rep aka PR ku, kena layan amikkan air saya hikhikhik, tocei2 eh mana gambo rep? padahal rep ada jer temankan saya makan, temankan saya berdiri, very bestfren tau! betul2 jaga member dia yang lembik ini

dalam pada lembik2 ni ko, jgn tak caya, nasi segunung licin ~ tak la licin sgt tp habis lah... cuma ada lauk2 saya pass kat pinggan en.laloque :p, ayam goreng siap tambah :p, siap makan bubur lagik tau... kelas kan perempuan mabuk mengandung ni makan :p

muntah! makan! muntah! makan! pedulikkkkkkkk!!!!

lepas lepak dua tiga minit, sbbkan cuaca terlalu panas, saya dah tak tahan, saya mintak en.laloque hantarkan saya ke kereta, saya nak rehat2 dulu, saya tahu en.laloque nak borak2 lagi ngan member2, yelahhh lama nau tak jumpa kan, tp en.laloque tgk saya dah lembik, nan ado makno dia nak lepak2 ngan kawan2 dia kot, maybe risaukan anak bini dalam kereta, dia jumpa member2 tetiba dah sampai kat kereta balik, katanya

"jom la balik, ma dah lembik tu"

ahhhhhhh leganya dapat balik, leganya dapat baring :p

sori kepada semua, saya tak salam2 babai2... soriiiiiiiii

~ maaf yer uols, pada siapa2 yang emel kepada saya, dan tak berbalas, mohon maaf, tak mampu saya balas buat masa ni, tapi insyaAllah, akan ku balas jua yer, buat masa ni emel2 saya dihandle oleh en.laloque, tp dia cuma tolong releasekan komen dari emel saya jer

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

vavavva...dr jaoh da nmpk PINK....

Musliha said... [Reply to Comments]

pink benar..
merelit merelap dari jauh..

ayu said... [Reply to Comments]

hai vp/makmah..

patut la u nampak sombong,,rupanyer kepenatan..
1st time face to face ngan u..
nice meeting u..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah.. rasanya vp lagi vouge dari pengantin... lebih menyerlah gitu..heh..heh.

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

biasa la kan tgh mabuk gitu ler.. sib baik masih lalu nak makan.. klu tak.. lagi longlai agaknya...

lily lotus said... [Reply to Comments]

berseri2 muka ibu mengandung ni..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^