Follow Viruspadu

Monday, November 17, 2008

Kursus Lagik

Hari nie sampai khamis nanti sy akan berkursus di Hotel Residen, UNITEN. Adakah sy mampu bertahan tanpa muntah dan mabuk??? Harap2 nya dapat lah...


Mama Alesha dan An-nisa Abriza

15 komen[s]:

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

saya doakan akak tak mabuk2..amiinn

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

ceria2 selalu kak...

Liza said... [Reply to Comments]

insyallah, smua ok, take care vp

eTtY NoTtY said... [Reply to Comments]

bawak laa buah2 oren limau ker.. org tua2 ckp bau limau leh wat kurang loya2 & mabuk2s... yeaahh!! chanyuk2.. kuatkan semangat vp

Musliha said... [Reply to Comments]

semoga tabah mengharungi yer vp..

KV said... [Reply to Comments]

kalo kv, time mabik gini mmg tak mampu nk pegi mana dah. Melepek jer! Harap zaimah ok2 jer.

swit@kon said... [Reply to Comments]

kawan saya ada di sana jugak. handle kursus PTK. saya akan pegi sana malam ni kak vp

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

insyallah vp, semoga dapat menghadapinya..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

utk mengelakkan dari mabuk2.. vp cuba mkn gula2 ke.. atau pe saja yg blh utk menghilangkan mabuk tu..

wanie said... [Reply to Comments]

insyaAllah semua ok..wanie doakan vp tak mabuk2 ye

miSs LoneLy a.k.a AnnA said... [Reply to Comments]

alahai kesiannyer sy nengok akak VP..
smoga akak dpt menghadapinyer..
and I missed ur writting..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

slamat berkursus, k :D
wuhooo best ooo seminggu leh maja2 an ngan en laloque kan

lily lotus said... [Reply to Comments]

slmt berkursus..take care vp

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said... [Reply to Comments]

semoga akak xmabuk...
kalu rasa nak mabuk...
sediakan minyak cap kapak,vick n gula2...
irnie dulu mabuk camtu la....
abih org perli2...
asyik bau minyak jerrr....

p.i.n.a.t said... [Reply to Comments]

kak vp kursus kt residen hotel eh?
satu tmpt ngn sy blaja tu..

muleh g jenguk2 kalo ade mase..heheh







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^