Follow Viruspadu

Thursday, November 13, 2008

love from UK

murahhhhhhhhh rezekiiiiiiii, alhamdulilah

saya dpt bungkusan ni hari selasa kot, tp selasa saya seharian di putrajaya, rabu baru masuk opis, so semalam lah saya terima bungkusan ini

ehem2 dari UK uolssss, jauhhhh betul, saya pun tk sampai sana lagi



akakkkkkkkkkk saya suka laaaaaaaaa tudung ni, pandai akak ngan abang pilih colour tau!


office mate saya pun puji2 lawa... siap gurau2 berebut2 nak **sukeeeeeeeeeee************


saya kelakar baca isi surat ni tau, sbb ayat bersahaja, tp isi dia lucu, dalam pada ckp biasa2 tu kan... hahahaha...


terima kasik kak fauziah, saya sukaaaaaaaaaaaa sangat tau :D bila saya nak pakai ni ek teruja pulak :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

Lina said... [Reply to Comments]

bertuahnya vp... dari jauh dpt tudung... nak juga tp sape nak kasi ek ahakkksss...

wanie said... [Reply to Comments]

bertuah vp..merata-rata kawan vp...mmg ramai peminat blog vp ni..

ai said... [Reply to Comments]

murah rezeki ngko zaimah... :)

Musliha said... [Reply to Comments]

murah rezeki..
cantik.. lembut..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah untungnya vp, dapat hadiah dari orang jauh lagi.. memang cantik ler tudung tu vp..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

:D senyum je nengok kengkawan murah rezki ni.. alhamdulillah semoga makin murah rezki lagi hendaknya

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

VP mmg beruntung dan murah rezeki kan.. suka saya baca kisah VP nie.. mmg ramai blogger sayang kt VP mudah2an kekal bahagia dan hepi2 clalu ek..

aminnn...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^