Follow Viruspadu

Monday, November 10, 2008

makan sampai lebam episode 2

ok jom pilih meja tepi2, harus pilih meja yang gengnya adalah kurang makan supaya kita boleh makan dengan banyak keh keh keh...

keji jer masing2 tau :D

so sape yang semeja ngan saya harus ckp

"alamak satu meja ngan andak lah, rugi! rugi!" wahahahahahaha... dush dush dush seko2 kang wakakaka... andak makan sikit jer tau

saya semeja ngan ceera ngan ciput ngan zack-u ngan erieq, belah2 sana sikit, adalah kaklang akak kakcik sume


ciput sgt behave ok, makan pun sikit jer, mcm pelik lak hikhikhik... ciput malu2 dengan "kakzaimah" kah ciputttt :p

ciput ni ada stori kelakar ngan saya dulu, tp cite tu takpelah ek, kita gelakkan kat rumah ajer lah :D



ini lah dinamakan makan ramai2, bayar sorang2


hambek ko licinnnnn... masing2 kategori pirana


letak jer licin, pantang pandang kiri kanan, memang tak merasa lah ko!


bila dah setel makan, muka saya dan2 tu jer kembang, adoi laaa...




erieq ni kan, nak berasap pun takut tau wakakaka, tu merasap jauh2, takut omak nampak tu,


lepas tu saya kaco2 la dia, ugut nak bgtau mak la apa la... sian uteh! dah beso pun kena buli lagi ngan akak2 sengal ko eh


masa weols dah sudah makan, konon nak tong-tong kumpul duit bayar ramai2, sekali tgk ciput dah bayar semua, wah wah wah... jgn begitu dong, terasa bersalah ni tau ~ tp muka senyummm :D

apa2 pun terima kasih ciput dan atam kerana membelanje weols makan sedap sedap dan sedap ni... burppppppp konyang acik ni

ok dah jom balik

terima kasih daun keladi, kalau boleh belanjer lagi :D

~kobin, turn mu selepas ini, jgn buat2 tak baca lak entry ni yo!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

me, myself, cici and titi said... [Reply to Comments]

seronok makan ramai-ramai camnie kan... lepas tu pulak bila makan ramai-ramai, entah bila nak kenyang pun tak tau...hehehehhe

Musliha said... [Reply to Comments]

wah.. wah.. harmoni gituh eh..
best ramai2..

wanie said... [Reply to Comments]

makan ikan bakar...sedapnye..

Ceera said... [Reply to Comments]

kobin compom ke? hahahahaha

Casper a.k.a wifee en.atan said... [Reply to Comments]

sedap2 ikan bakar tu..terliur tgk pari tu..apa ni asyik terliur jer nihhhhh

nurul said... [Reply to Comments]

wah... VP sodap nye... len kali jgn tayang jek.. ajak ler skali...:D

eiza said... [Reply to Comments]

whh..seronok betul adik beradik ramai... ikut turn nak belanja..
leh makan besar selalu..ehhe

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

seronok dan meriah je tgk makan ramai2 ni.. bestkan ikut turn kena belanja..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

adik beradik ramai ni seronok kan vp.. meriah je.

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

perghh....ciput blnje wooo....meriah nyerr fam akak kn...

sweethOneY said... [Reply to Comments]

ngehehee
sape pandang kiri kanan, melepas la x merasa ek :P

akak, gmbr yg akak peluk cepet mula2 tu, nisa cam jeling jeles je nengoknye.hihi

kobin said... [Reply to Comments]

huh???

huhu kene gek ke??

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

sgt best, bila leh powww bakal ipar ni kan.. musti depa w/pun seksa masa ni turut jer kata.. ekekekekeke... yg penting memang meriah lah sesi makan2 tu kan







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^