Follow Viruspadu

Tuesday, November 04, 2008

mengantuk mengantuk mengantuk

saya mengantok sgt laaaa... penat tak habis lagi ni tau, walaupun saya pulang ke seremban hari sabtu, tp kan ahad tu saya balik ke rantau awal2 pagi sebab ada saudara belah en.laloque meninggal dunia, alfatihahhhh

dan hari isnin juga dimulakan dengan blur kan, sebab tak tahu nak capai mana satu dulu, sambil tangan tiktoktiktok pc, sambil tu mulut telinga bergosip ngan rumet, hikhikhik, syiokkkkkkkkkk!!!!

hei perempuan perempuan

saya nak tido laaa, agaknya aci tak kalau amik EL sehari untuk tidor jer, panggggggggg kene lempang ngan bos kang hahahahaha... asik muko kau yo cuti, takde orang lain ko? keh keh keh, ok2 saya sedar diri lor, ok2 saya keje hikhikhik

dan malam itu, walaupun saya sgt mengantuk, tp order makan tak boleh blah, siap order kerang rebus, ikan stim lagik, tomyam campur lagik... uish tak padan ngan ngantok, selera tak kalahhhh


makan yang sgt rakus... tomyam tu saya sorang jer belasah :p

ops... saya kursus seharian di MAMPU hari ni, sapa mau roger2 sama saya :p yuk yuk kita jumpa

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh..heh.. suka2 je nak ambil el disebabkan mengantuk erk.. wah makan berselera erk..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

eh..vp.. MAMPU tu apa.. (blh tanya soklan yg sengal)

Musliha said... [Reply to Comments]

yer ka tomyan mkn srg?
tapi berselera mus tengok.. huh..

acai said... [Reply to Comments]

Ehem, mana pengumuman rasmi ni kak oii..:P tu rakus tomyam tu ada maknanya tu,muahahahaha...apapun, tahniah kak..:P

Puan Iza said... [Reply to Comments]

Haii...kalo mengantukk..jawabnya tido la...mmg tu jer ubat dia...hehehe

Aleeya said... [Reply to Comments]

VP ..mampu kat mana?blok bape dan di mana?kita ketemuan yukkk

nasaoji said... [Reply to Comments]

akak VP..tak per blasah mkn cho ang-cho ang..akak VP tetap maintain ku-us(kurus)..hehehe..

pak ngah rep said... [Reply to Comments]

mmah.. ko makan byk mana pun menten.. tp effect kat muka aaa.. tembam!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^