Follow Viruspadu

Wednesday, November 05, 2008

perfecto!

sbnrnya kannn... dari kelmarin saya asik cakap kat en.laloque, saya nak makan roti canai... tp dalam pale terbayang mee goreng mamak,

mcm mana tu?

ini tiada kaitan dengan mengidam atau yang berkaitan dengannya, rasanya kalau uols dah terbiasa ngan blog pink ni, maybe dah tahu sangat ngan perangai saya ni pasal makan, suka jer tetiba teringin nak makan itu ini kan... hikhikhik

kalau ngidam betul pun apa salahnya ye tak, takde sape marah keh keh keh, sendiri malu :p


muka saya sgt poyo, belengas!


dan nisa juga lately sangat suka merajuk, ni tgh merajuk la ni, papa dia dok pujuk, dia siap toleh pandang tepi sana sampai berkata... "tak yahhh"


papanya nak tolong bukakkan plastik chupa2 dia (chupa2 = lolipop), tp dia punya la rajuk hati, tak layan papanya, tepis2 siap tangan papa, nak mamanya jugak bukakkan


budak tak sabar :p bila dia tak sabar, saya jadi kelangkabut nak bukak keh keh keh


dan akhirnya... ini baru kawwwwww

teh tarik halia pehhhhhhhhhhh... tarik baik punyaaaaa


ok untuk lebih menterliurkan uols... tgk buih2 dia lalalalalala


dan mee goreng mamak


dan mee rojak


ok saje menyiksa jiwa raga uolsss

daaaaaaaaa...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

22 komen[s]:

Ietams said... [Reply to Comments]

sedapnye rojak tuuu

swit@kon said... [Reply to Comments]

mee rojak tu memang menyiksa jiwa raga.......wah kalau dapat dengan cendol, pasti tido lena!!

i'm ソソ said... [Reply to Comments]

tak pernah lagi minum teh tarik halia...sedap tak?

vp, saya sudah tag vp...sila tengok kat blo saya...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

nasib bek saya dah makan nie..ahaks

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh..heh... ayat klu mengidam tak sapa marah.. cam betul je klu nya kan

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh nisa pun dah pandai merajuk erk..nisa jgn merajuk2 tau.. nnti tak cute ler muka nisa yg comel tu..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

mirul pun ske sgt makan chupa2 tu..heh..heh..heh

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah...memang mengliurkan bila tgk mee goreng mamak tu.. sedapnya.. nak ckit..

mama danial said... [Reply to Comments]

ni baik ngan mam dier sebab tahu mama dier ada adik baru...ciri2 nak dapat markah cemerlang ah tu........
tak nak kawan papa sebab pap yang bagi adik baru kat mama...heeeeeeeee

mama danial said... [Reply to Comments]

ni baik ngan mam dier sebab tahu mama dier ada adik baru...ciri2 nak dapat markah cemerlang ah tu........
tak nak kawan papa sebab pap yang bagi adik baru kat mama...heeeeeeeee

sweethOneY said... [Reply to Comments]

seb bek br nek dr lunch ni =P

amizah said... [Reply to Comments]

beshnyer mee goreng mamak!!!nyum...nyum...

kirana said... [Reply to Comments]

nisa nak dpt adik..tu slalu majuk tu...
mmg cam tu ler perangai budak2 nk dpt adik..nnt lagi la derang wat tjuk perasaan hehehe..harap bersabar nnt :)

nway..tahniah..walopon blom pengumuman rasmi..tapi dah leh agak dah hehehe

Luth Textile said... [Reply to Comments]

sedap!

Musliha said... [Reply to Comments]

ah.. sj seksa mata kita tau..
hahaha.. sedap mee..

ArELeEz said... [Reply to Comments]

bbbrrrrpppppp......
leez baru pas mkn kueteow ladna. hmm.. shedappppppp..... heh3..

wanie said... [Reply to Comments]

tak penah pulak minum teh tarik halia...sedap ye

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

adoiiiiyaiii...mee rojak tu cam sedap jekk...

mimielola said... [Reply to Comments]

Oh, cantiknya gmbr buih2 tu....

atty's said... [Reply to Comments]

lapooor lak..padehal baru je lps makan..

rosealley said... [Reply to Comments]

mee goreng mamak 2...
mee goreng mamak 2...
huhuhuh

Sikelu said... [Reply to Comments]

lerrr neesa merajuk ekkk..
mungkin tanda2 owang oeknen nih..
masa mem saya mula ngandung ari tu.. athirah pon merajuk2 juga dah tu siap protes2 dan cemburu2 lagi..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^