Follow Viruspadu

Sunday, November 09, 2008

IKLAN

Pesan Khidmat Masyarat (dari blog en. Laloque):

Sekiranya sesiapa ada terlihat atau mengenali mereka-mereka yang gambarnya terpapar di bawah, sila hubungi bilik gerakan penghulu mukim berdekatan. Kedua mereka amat-amat dikehendaki!!

---------------------------------------@---------------------------------------

PERTARUNGAN SENGIT

Lihat lah kejayaan kami... sajer nak bakar jiwe si Ajai letak gambar ni...



Mlm td perlawanan yg dinanti2kan oleh 2 kelompok penyokong tegar EPL. Aku penyokong tegar Arsenal dan pasangan ayah-anak Abglang dan Ajai penyokong MU tegar.

Pertaruhannya; kalo aku kalah akan belanja diorg KFC dan kalo diorg kalah, Ajai terpaksa korek semua duit tabung dia belanja aku mkn roti canai!!



Inilah pasangan ayah-anak penyokong MU yg kalah malam td.. hahahahah(gelak riak!)


hahahahaha... Malam td Arsenal menang bergaya mengalahkan MU. So apa lagik Ajai.. koreklah duit tabung mu... belanja la abah andak yg ensem bergaya ini... jgn jeles Arsenal berjaya memintas MU ditempat ke-3.

hahahahahaahah... sambil gelak shaiton, tangan mencekak pinggang dan menayangkan perut...

*********************************

Buletin Terkini:


Nampaknya Ajai sengaja xmoh bangun awal untuk blanja abah andak roti canai. Dia sengaja tido sampai kul 12 tghari supaya mamak jual roti canai kehabisan roti!!

Menurut saksi, kelibat Ajai selalu dilihat mengujungi Restoran Penawar Rindu. Adakah Ajai cuba mengelakkan diri dari melunaskan hutang roti canainya??? Kena suruh abg Nash Melodi terjah nie.....



Kelibat Ajai berjaya dikesan di gerai mamak berdekatan... cobaan berpaling konon2 xde org perasan la tu...


Kalo gitu... I see you in court! hahahahahaha


&&&&&&&&&&&&&&&&&

P/S: Bini ku sudah mabuk... terbungkang dalam pembaringan

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

AziS said... [Reply to Comments]

harap2 akak ok..sy doakan kesejahteraan akak sekeluarga

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

hehehhe...bagi dia rehat2 ek...

mira zin said... [Reply to Comments]

yeah!!arsenal menang!mari kita anti-MU beramai2!muahaha~

p/s:mira s0kong CHELSEA!!!

cemut said... [Reply to Comments]

wakakakakaa adoi lawak nye encik laloq

B..alang said... [Reply to Comments]

Yg kalah tu warna biru ... yg kalah.. chelsea..or..birmingham ..or..everton.. ha..ha..ha..

lindosh said... [Reply to Comments]

sronok nye arsenal menang

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh..oh.. kesian vp.. en. laloque ni blh buat lawak plak..

Musliha said... [Reply to Comments]

vp dah mula mabuk ka?
jaga diri vp..

pak ngah rep said... [Reply to Comments]

sila padamkan ent3 ini... aku bom karang geng2 arsenal nih!!

ajai..
takpe.. geng2 MU ni penyabar.. slalu HERO kalah dlu.. nanti2 la.. belum cukup panas lagi tuu..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^