Follow Viruspadu

Sunday, November 02, 2008

saspen

"akak nak bawak saya jalan mana ni?"
"kita nak bawak gi endon"

hahahaha bior betui kak MBC ni



saspen ok kak MBC ngan en. fotog ni


dug dag dug dag dug dag

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

mesti dia bawak VP pi serikin kot.. ahaha

sheila said... [Reply to Comments]

gi serikin yek??
situ kene gi pepagi..sebab pasar tu sampai tengahari je kan..tp mmg best

Zalisa Maz @ ZN Isa said... [Reply to Comments]

Salam. Org seremban?

Musliha said... [Reply to Comments]

Bestkan ada kawan kat sana bawak jalan.. Sronoknya..

Musliha said... [Reply to Comments]

Bestkan ada kawan kat sana bawak jalan.. Sronoknya..

AzurA said... [Reply to Comments]

saya pun saspen tengok kawasan cam pedalaman jer?

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah bestnya kak MBC sanggup nak bawa vp jalan2 lagi ya.. seronok kan klu ada ramai kenalan ni..

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

kak MBC tu baik tul kan....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^