Follow Viruspadu

Monday, November 03, 2008

serikin yang gersang

serikin yang gersang ke gerhana kak MBC keh keh keh



saya adalah pelancong kan, balai polis pun harus di tayang kat sini :p patut letak no telifon balai polis ni sekali kan huhuhuhuhu...


jabatan kastam ni, apaknya en.fotog punya tempat kerja ahaks... eh bukan kakMBC keje sini gak kan dulu



tempat parking serikin yang kosong


haaaaaaaaaa... inilah serikin yang gersang uolsss... yilekkk... hape pun takde


sunyi jer


yang ada orang jual petai jering ni semua, ish omak saya kalau tgk ni mesti suka nih, gamaknya mesti murah giler kan, tp weols tak singgah cuma snap dlm kereta jer



gambar ni best... kredit to en.fotog yang berjaya snap gambar ni


satu2nya rumah tumpangan serikin



langsir ni nak curi pun boleh, keh keh keh...


tp kalau uols nak curi, cubalah, tak nampak ada hero jaga kat depan hahaha... ada robocop uolsss...


dan ini adalah wilayah celcom :p


adeiiii acik malas nak taip2, so layan gambar jer, buat yang tak pernah ke serawak, boleh tgk2 buat rujukan la kan... kot2 sampai nanti :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

aik nape mcm xde org meniaga lak??

Anonymous said... [Reply to Comments]

emmm vp pergi tersilap hari yek..weekend memang happening... barang2 murah..telekung, batik,kain,lansir..takpe la, atlis dah sampai dan dh tengok sempadan indon : )

mama belian n cengal said... [Reply to Comments]

VP, bukan Jab Kastam le, yang sebelah lagi tu..he he he

AzurA said... [Reply to Comments]

mah.. kite ssmalam masak tomyam pakai resipi laloque..so hari nin nyer entry ada bersangkutan ngan nama die sekit.. heheheheh..saje je bagitau

juelee said... [Reply to Comments]

wahh manyak woo petai jering

mummysyafie said... [Reply to Comments]

serikin ni buka hujung minggu je vp. kalau time berniaga tu mmg banyak pelancong..hihihihi..salah time lak ..takpe lenkali leh gi lagi

Ceera said... [Reply to Comments]

sangat unik eh kat sini..

Musliha said... [Reply to Comments]

langsir ke kelambu?
lawa eh semuaaaaa..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

perhhhhh heabt tol hero robocop tuh... ekekekekeke

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

napa takde org erk.. pelik gak.. tu langsir ke..??

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

ke sini pun terjah ye mah..tak per...alang2 dah berjalan kan...harus terjah semua sekali...bukan senang nak terbang lagi...

keligit said... [Reply to Comments]

org kata brg kat serikin sekrang ni memang dh mahal dh..si penjual tu pulak dah pandai dh berniaga..kalau kita menawar brg..mereka lagi degil..paling mau kurang pun beberapa ringgit je..aku pergi sana 27/12/2009..ternyata betul..brg mereka mahal sudah..biasala tempat tu dh makin popular sekarang..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^