Follow Viruspadu

Thursday, November 13, 2008

tag dari oli

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this

tadaaaaaa... hari ni saya BIRU


muka tahan nak muntah huhuhuhuh

fesyen tudung adalah selempang ikut suka, no mood nak cantik2 marrr...
~ oh saya masih hutang video tudung ngan uols huhuhuh... maafkan saya :p

jd saya tag
1. masviona
2. musliha
3. jivebum
4. kaklang
5. atam
6. zack-u
7. kakcik
8. sapa mau?

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

14 komen[s]:

nino said... [Reply to Comments]

vp nampak bercahaya ngan kaler biru..tanteeek

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

vp, pakai pe kaler pun tetap canti... heh..heh..bila tgk tag ni.. teringat kita pun kena tag gak.. tapi belum buat..

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

ohoo..semalam la hari biru saya..nampak no tak serasi ngan vp ni...
kehkehkeh..

NONIE AZIZ said... [Reply to Comments]

mcm best dan senang kan nak buatlah...

yantz-yeem said... [Reply to Comments]

ala raser cam nak buat..tp xde camera le plaks...

Anonymous. said... [Reply to Comments]

kak vp sgt cantik tau ;) especially time pregnant ni... serius makin berseri2...

Musliha said... [Reply to Comments]

UHUK2.. MUS KENA TAG?
HUH.. LAGU MANA NAK BUAT NIH?
AISEHHHHHH..

masviona said... [Reply to Comments]

ala vp...kiter baru jer kena tag psl nih..nak kena wat gi skali ke???

kang jadi xreal lak pict tuh...huhuh...tp takut kang vp majuk lak...kan org preggie nih sensitip sket...ahakss

wanie said... [Reply to Comments]

berseri2 la vp ni...

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

baru jer tag VP..
tapi dah kena dulu huhu..

BigMouth said... [Reply to Comments]

Adus!! Andak, tolong lah jgn tag alang... alang satu tag pun lum berjawap tau!!!

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

comel...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

nanti saya jawab tag VP nie ek.. :D
mgu nie ade seminar xde tenet lak tu kt bilik hotel..huh

Amira Zafirah said... [Reply to Comments]

mau mau. tag la kite.
kite tapenah kene tag :(
hehhe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^