Follow Viruspadu

Monday, November 03, 2008

tasik biru

lepas ke gua angin, weols bergerak ke tasik biru pulak


memang best la pendek kata kan, mcm2 tempat kakMBC ngan en.fotog bawak saya jalan2, bertuah sungguh saya, eeeee bestnyaaaaa... hiks

sgt biru kannnnnnnn


dan mereka tak jemu snap gambar saya, sebagai kenangan saya kan, eeeeeee baik betulkan dorang ni...



jernihnya air tasik biru ni, sampai leh nampak isi dalam nya, rasanya laut yang masih jernih kat terengganu kan, tp saya tunggu nisa dah beso 4 - 5 tahun, baru lah boleh ke sana kot...


kakMBC takut mulanya nak turun ke jeti ni tau, dia kata dia "geli" keh keh keh... apsal geli kak? bukan ke seriau ke saspen ke... apsal geli ek hiks... ke kat sana geli tu maknanya lain :p


kat sini jugak, saya memeluk nisa seerat-eratnyaaaa... takut beb


en.fotog sedang menjalankan tugas


apa ni, gambar vontot ai pun nak snap kah?


ok dah habis tgk sana sini... yuk kita balik

penat sudahhhhh

:D

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh kat sana pun ada tasik biru erk.. ingatkan kat sini je ada nama tasik biru.. memang biru kan airnya.. cantik ler.. skkkee tgk..

Musliha said... [Reply to Comments]

bestnya..
dapat jalan2 tmpr macam ni..
suka tengok..

KV said... [Reply to Comments]

bestnya ada tourist guide! Hehe

Deqna said... [Reply to Comments]

baru saya tau kat sarawak pun ada tasik biru.. ingat kat rmh saya jer ada tasik biru...

TEACHER OF SOMEONE said... [Reply to Comments]

bestnyer g sarawak...
siap ade toursit guide lg..
bl la saya dpt g cna...

syazyatie said... [Reply to Comments]

akak v.p dlm bahasa s'wak geli tu sama maksud ngan saspen gaks..hihi

syazyatie said... [Reply to Comments]

akak vp..'geli' in s'wak tu sama maksud ngan saspen & seriau..hihi..

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

nica dah nampak big girl la...masa gambar jenjalan ngan mah tuh...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

besnyerr kak jln2 je...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^