Follow Viruspadu

Friday, November 28, 2008

Tiada berita bergambar

Xde berita yg dapat aku sampaikan melainkan VP masih lagi dalam kelemahan dan terlantar di rumah. Tetapi hari ni aku tak dapat teman dia sebab ada kerja yang perlu dibereskan memandangkan aku akan ke JB mulai 1 -4 Disember minggu depan.

Mujur ada Zack-U yang datang kelmarin petang meneman VP di rumah. Hati tetap risau tapi kurang la bila teringat VP berteman di rumah.

Sejak 2 hari sudah VP mengadu sakit pinggang dan abdomen. Entah apa penyebabnya. Petang ini kami akan ke Dr. Sukhilmi untuk melihat apa punyanya. Harap2 tiada yang serius.

Nak ke JB minggu depan pun risau. Apalah nasib anak bini aku nanti?? Nisa jaga mama tau


Papa Alesha & An-nisa Abriza: Suami Viruspadu

14 komen[s]:

:iBuAfiQah: said... [Reply to Comments]

semoga kak vp n baby sihat sejahtera..
harap2 xder ape2 yg berlaku pada kak vp n baby yerrr...

p/s: en laloque nnti story ya bila dah selesai jupe doc...

Musliha said... [Reply to Comments]

susah hati nak pergi jauh.. ermmm..

ummu_hanis said... [Reply to Comments]

kalau ikot kata doktor aku, kalau saket camtu petanda baik. sebab baby sedang membesarkan dan membuka ruang utk membesar. ofkoz la ade rasa saket. kene cubit lagikan sakitkan, ini kan pula badan kita meregang. aku biasa saket camtu masa ngandong dulu. huhuhu. insyaallah takde pape.

umieadam said... [Reply to Comments]

lah siannya emah..
harap2 cepatlah berlalu 3 bulan pertama nih..

moga emah tabah & sabar

FaizFarwizah said... [Reply to Comments]

sian vp.. cuba la ambil Jus Qaseh Adinda..yg diiklankan oleh Ustz. Bahyah..dan berdoa moga diberi kekuatan n kesabaran dlm menempuh trimister yg mncabar ni..

FaizFarwizah said... [Reply to Comments]

cuba ambil Jus Qaseh Adinda yg diperkenalkan oleh Ustz. Bahyah..bnyak kelebihan jus tu.. insyaallah..kita berusaha tuk yg terbaik..

wanie said... [Reply to Comments]

en laloque kena outstation pulak..mesti tak senang hati terkenang vp kat rumah nanti kan...

BigMouth said... [Reply to Comments]

kalau andak MC, suruh lah andak duk umah mak... anak2 alang boleh jage nica...

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

kalau sakit pinggang tu nomal la orang peknen kan...akak dulu..time peknen sakit pinggang cam nak patah...doktor kata...semua tu memang perkara biasa...tapi sakit kat bahagian abdomen ni...tak tahu la plak....elokla pi jumpa dr...kan... terlebih mengidam kot mah...hiks...

apapun akak doakan semua selamat ok...

Mak Su said... [Reply to Comments]

VP ada masalah kencing kotor kot?

DYLA said... [Reply to Comments]

masa sy awal2 pregnant dulu, slalu sakit2 pinggang & abdomen. naik risau dibuatnya.

mula2 doc pun tak dapat detect naper, sbb bile scan, smua nmpak ok.

rupe2nya, sy kene kencing kotor (urine infection) sbb kurang minum air....

doc suh sy minum air bali, air jambu & air kosong byk2.

cuba VP suh doc cek air kencing, kot2 masalah mcm sy tu....

mentibang's family said... [Reply to Comments]

yup...aku pun nak share sket... sbb aku pun gitu..memang sakit kan..sampai pi spital..cek2 kencing kotor...so. minum air bali suam bebanyak @ banyak kan minum air...

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

semoga dijaga rapi oleh adik mu..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

hati suami mana yg tak risau nak meninggalkan isteri dlm keadaan camtu.. betul tak en.laloque







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^