Follow Viruspadu

Friday, November 07, 2008

wallpaper VP

ini adalah design wallpaper dari eita untuk saya, ohhhhh semua saya suka tau, sampai tak tahu nak pakai mana satu :p


ini untuk nisa


dan wallpaper ucapan tahniah untuk ku

terima kasih eita, ada lagi wallpaper yang dia buatkan, tapi saya tunjuk tayang yang ni jer dulu yer, cantik tau... acik sukaaaaaaaaaaa

ini blog ieta, http://eitakz.blogspot.com/ tak rugi kenal kenalan sama dia kan :D

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

16 komen[s]:

fq88 said... [Reply to Comments]

uish..smart nye pic2 2...

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah sungguh teruja tgk semua wall paper tu.. teramat ler cantiknya vp..

aFkaR'z said... [Reply to Comments]

yang 1st cantek dan sesuai kalo nak tukar templates kat blog ni

faisal.hamdi said... [Reply to Comments]

wallpaper en. laloque x de ke?

juelee said... [Reply to Comments]

tantekkkk!!

Suki Cida said... [Reply to Comments]

terpegunnnn mmg lawa...

Eita said... [Reply to Comments]

thanks byk2 kak..
tak sangka akak smpi publish..
akak mmg baik.. kt dpt kawan baru la
thanks kak..

PaanMFR said... [Reply to Comments]

saye nak jugak.. :P

rosesrosz said... [Reply to Comments]

yg last ni cntik :-)

BigMouth said... [Reply to Comments]

makdak pun buat lah untuk ayin.

SaDi said... [Reply to Comments]

cantiknyee wallpaper tuuuuu.... :) so sweet... :D

+dat!n iLLiani ariFFin+ said... [Reply to Comments]

tomeynye wallpaper....!!!

Diana-k said... [Reply to Comments]

sanntekkkkk...!!!

sweethOneY said... [Reply to Comments]

kak eitaaaaa
utk sy tadek ke?

hik3..*kelip2 mata kt kak eita*

hazlin said... [Reply to Comments]

akak pun nak juga :)

Musliha said... [Reply to Comments]

wah.. tera derang berwallpaper..
pandai..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^