Follow Viruspadu

Friday, December 05, 2008

9 weeks peknen

hari ni sudah 9 minggu

9 minggu adalah bersamaan dengan 2 bulan 1 minggu

arghhhhhhh... saya tak tahan mabuk2 ini

arghhhhh... seksanyaaaaaaaaa

harap2 semuanya dapat berakhir dengan cepat!

dugaan sekarang adalah = saya tak boleh telan air liur huhuhuuhuhuh... SEKSA nyaaaaaaa

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

15 komen[s]:

Casper a.k.a wifee en.atan said... [Reply to Comments]

adeii tak tau nak bg petua apa la VP. Akak nya musim mabuk dah berakhir cuma kadang2 jer dia mai. tapi pagi2 mmg kena buang habis-habisann w/pun yg kuar cuma air liur jer. kalau tak mereng satu hari. sabaq la VP..bila dah lepas musim mabuk ni ok la tu.

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

mah..tak try kunyah gula2 ke..hacks ke...gula2 yang berangin...tak pun kunyah asam2 ke..tak leh ke...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

sabar ya VP.. saya lagi la xde pengalaman n petua nk kasik sebab xpenah peknen..kekeke

wana said... [Reply to Comments]

hai..mmg seksa kalo mabuk2 ni,lain anak lain lak mabuknye..tu yg pening..x pe la VP sabar je la..

Musliha said... [Reply to Comments]

sabar eh vp..
takde ayat dah msu nak ckp selain sabar je..

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

alahai ciannnyerr.....

Ibu_Hamzah said... [Reply to Comments]

tahniah, baru dpt baca blog vp.. slama ni xpernah miss..

kita pon baru je abis mabuk, dah masuk 11-12 minggu dah.. pasni leh la tukar2 cite psl preknen pulak ye..

wanie said... [Reply to Comments]

sabar ye vp...insyaAllah tak lama lagi hilang la mabuk2 tu

Tinie said... [Reply to Comments]

sabar la erk..
ader hikmah tu...
smoga cpat hilang mabok awak tu..
selamat ari raya..

ARIBA said... [Reply to Comments]

siannya..kita pun skrg ni mabuk jugak..tapi kadang2 tak mabuk pagi, malam pulak mabuk..waaa..tapi yang tak puasnya...buat masa skrg ni, blum penah lagi muntah2...=(

atty's said... [Reply to Comments]

salam mah..tq mah..guna header yg kita buat..

harap mah cepat ilang mabuknya..
selamat ari raya aidiladha..

IxoRa said... [Reply to Comments]

alahai VP...
sweetnya!

ita.itu said... [Reply to Comments]

vp kalo akak dulu mcm ko mabuknye..ko kunyah chewing gum jek..insyallah leh telan dik

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hmmm cuba makan kismis sket2 ... lagi pun kismis kan baik utk minda anak2 kita nie... semoga cepat hilang mabuk ye

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

alahai kesiannya vp.. semoga cepat sembuh ya







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^