Follow Viruspadu

Thursday, December 04, 2008

bESDAY AJai...

Sabtu kami balik Cheras Baru sebab pada sebelah mlm nyer selepas maghrib akan diadakan majlis berkampung sempena perkawenan Ceera. Kebetulan pulak ada sambutan besday anak kak lang sekali. Dah besar dah Ajai sekarang. Dah boleh kawen dah... huhuhuhu...

Layan jer la pic ye... hahahahaha


Besday boi ghairah pegang kek




"potong kueh nya... potong kueh nya... potong kueh nya sekarang..." lagu version Indon




Muka2 yg xsabar nak makan kek

Kek Ajai... sedap oooo






Papa Alesha & An-nisa Abriza: Suami Viruspadu

6 komen[s]:

@in said... [Reply to Comments]

ni gambar terlepas pandang ke apa ni ek....

gambar vp open hair...hiks....

eYaNacOMeY said... [Reply to Comments]

gambar kek mcm shake jerkk..hehe

lily lotus said... [Reply to Comments]

hepi birthday to birthday boy ;)
..mana leh kawen lagi..haha

wanie said... [Reply to Comments]

happy birthday ajai...

kek tu mmg nampak sedap la

Musliha said... [Reply to Comments]

aiseh.. kek coklat..
sodap aihhh nampak..

Lestat said... [Reply to Comments]

aku dah lama tak sambut besday dan makan kek..nnt akan aku lakukan untuk besday aku..hahahah.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^