Follow Viruspadu

Monday, December 15, 2008

hantaran

adehhh... acik malas nak tepek gambar hantaran satu2 la uols, sori2, acik hari ni mmg malas sikit, lgpun hati ni ada kat katil jer, hiks, igt nak baring jer ha, oh yer, hari ni saya cuti, so saya update la sikit2 yo! sementara badan tgh kuat ni ha...

cantik kan hantaran ceera...... saya suh si sepet snapkan gambo satu2, dia snap mcm intai2 lak gambonya keh keh keh, gambo pun dah sepet mcm dia :p


ok2 nak tunjuk cupcake yang di-sponser oleh kakaknya yang jelita ini ewahhhhhh


tantekkkkkkkkkk kan


ok ada sape berminat???? boleh tempah sama anna harganya RM85 sahaja :p senang citer masuk ajer lah ke blog dia, mcm2 adaaaaaaaa http://bake-freshly.blogspot.com/

erm rasa dia??? kena tanya haji ciput :p tp saya konfem la sedap, sebab kek kawen dia tedappppppppp

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

cik anum said... [Reply to Comments]

kak, ni ada teaser ceera ngan ciput.

http://atmosferapix.fotopages.com/?entry=1755356&back=http://atmosferapix.fotopages.com/?page=0#CommentsTop

eimma"s said... [Reply to Comments]

cantik betul pelamin n hantran dia

Musliha said... [Reply to Comments]

semua lawa..
sedap tengok cupcake..
lawa gilerrrrrrr..

atty's said... [Reply to Comments]

cantek cakecup tu..cm syg lak nak ngap..

wanie said... [Reply to Comments]

cantik2 hantaran tu..cupcake pun cantik...cupcake anna tu mmg sedap

ei_da.. said... [Reply to Comments]

suka la tgk cupcake tu

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

perh...hantaran kaler gold erk.. cantik la..sayang tak publishkan satu2..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

emm...kek yg disponsor oleh kakak pinky yg jelita..amat la cantik dan cam sedap je.. emmm..blh tmpah ni..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^