Follow Viruspadu

Monday, December 15, 2008

hari ni hari lahir alesha ke 3

alfatihah

mama sentiasa rindukan mu sayang...

"selalu tak igt/rindu kat arwah?"
"setiap hari setiap masa"

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

25 komen[s]:

Liz said... [Reply to Comments]

dah ade 'tempat' utk arwah kat 'sana'..
insyaAllah..

~ mzznana ~ said... [Reply to Comments]

alfatihah.....tabahkan hatimu...

Arin said... [Reply to Comments]

al fatihah..semoga arwah tenang di sana..

syanis said... [Reply to Comments]

al-fatihah.... bidadari syurga ni... insyaallah...

Liza said... [Reply to Comments]

al-fatihah, menitis air mataku...semoga vp tabahkan hati though easier said than done...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

N doakn rohnye dcucuri rahmat...

Anonymous said... [Reply to Comments]

Al-Fatihah untuk arwah adik Alesha Abriza..Amin...

Anonymous. said... [Reply to Comments]

Semoga kak vp lebih tabah.

eimma"s said... [Reply to Comments]

sama ngan tarikh lahir saya..saya pom birthday arini...hehehe

wanie said... [Reply to Comments]

al-fatihah..

umieadam said... [Reply to Comments]

alfatihah buat alesha..
humm saya pun masih teringatkan arwah..

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

Saham terbesar di alam yang kekal...amin....

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

alfatihah...

semoga alesha abadi bahagia di sana.

tabahkan hati vp

sHiReEn said... [Reply to Comments]

Alfatihah arwah Alesha Abriza...

atty's said... [Reply to Comments]

al fatihah..utk arwah alesha..
tabahkan ati ye mah..

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

alfatihah buat arwah alesha..
moga rohnya sentiasa di cucuri rahmat olehNYA..

:iBuAfiQah: said... [Reply to Comments]

alfatihah buat arwah alesha..

tabah yer kak vp!

B..alang said... [Reply to Comments]

Al-fatihah ...

wanie said... [Reply to Comments]

alfatihah buat arwah alesha..

tabah ye vp

Tink said... [Reply to Comments]

alfatihah...

Tieha Zuan said... [Reply to Comments]

alfatihah untuk arwah alesha.. tengah gelak2 baca n3 nisa n ceera, sampai je n3 ni, tiba2 je hati jadi sebak. always like that bila terbaca kisah arwah.. tabahkan hati ye kak

SyaNa said... [Reply to Comments]

al-fatihah..
sebak baca entry ni
comel sgt bb alesha..

iswatie "colours of life" said... [Reply to Comments]

Alfatihah Alesha


Hani yer birthday hari Jumaat nih...Alesha keluar dulu..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

alfatihah utk arwah.. smoga tenang disana.. kuat kan semangat ya vp

no need to reveal said... [Reply to Comments]

tadi masuk fotopages tengok gambar arwah alesha...air mata mengalir lagi...dah 2 thn dia "pergi" semoga arwah tenang..alfatihah untuk arwah







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^