Follow Viruspadu

Saturday, December 06, 2008

kesengalan

keh keh keh keh

mcm lawak giler layan laki guwe ni, boleh pulak mcm ni hahahaha

ini masa kat rumah kuaters lama, sbnrnya gambar ni gerak2, tp ontah tak gerak pulak dia masuk blog :p, tp kalau uols dpt tgk versi gerak, mmg nak gelak lah

lamaaaaaaaaaaa duluuuuuuuuuuu

adoiiiiiii nak gelak lg lahhhhhh hahahahahahahaha

erm kadang2 siyes2 pun tak best gak kan :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

mama erfan said... [Reply to Comments]

vp, gambar tu gerak la kalau klik kat pic tu...hehe memang gelak abis aaa!!! kah kah

vagg. said... [Reply to Comments]

ahahahahahahahaha nak pengsan ok. xtahan ngan kaki ala2 model .mencikkkksssssssssss maklang cemnihhhh

wanie said... [Reply to Comments]

hahaha..lawak2...macam2 gaya ala2 model lagi tu..

Musliha said... [Reply to Comments]

awat kita tengok xgerak2..
takpa.. cenggituh pun dah rasa peliks.. hikss..

ArELeEz said... [Reply to Comments]

ermm.. tul2..! xbley blah la kalo serious sgt nih! kalo serious + sengalz2 baru syiok! ceria gitu! hiks..

lily lotus said... [Reply to Comments]

ada bakat terpendam rupanya..haha..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

keh..keh..keh..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

lawak ler.. gambo bila diklik kan dia akan bergerak.. memang kelakar ler







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^