Follow Viruspadu

Saturday, December 20, 2008

lagi gambar sekitar perkahwinan ceera

gambar2 dari blog onald

nisa kena suap ngan maksu, suap makan kek, saya sukaaaaaaaaa gambar ni :p



esok kenduri kat rumah ciput pulak

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

atty's said... [Reply to Comments]

salam mah..

ade pun en laloque baju ijo hah

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

ala very the comel la nica....kis tuk nica..muah! memang gambar candid lebih nampak natural dari gambar betul kan....

Shafie said... [Reply to Comments]

sy dtg tp tak jumpa vp..
waaa...

BigMouth said... [Reply to Comments]

bile pulak loloque tukar baju ni...
Pelik tapi benar!!! hahahaha
Dush dush dush!!!

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

meriahh woo adek badek akak kn...besh jerkk tgk...

ArELeEz said... [Reply to Comments]

sker tgk 2nd gambar tu. spontaneous but happenin'!

lily lotus said... [Reply to Comments]

so natural!

Musliha said... [Reply to Comments]

comel je nisa..

mama erfan said... [Reply to Comments]

comeinye nisa...sebijik cam muke vp..hadoi comel btol...

fana said... [Reply to Comments]

cute nyeeee







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^