Follow Viruspadu

Thursday, December 04, 2008

mAJLIS BerKAMpong

Pas settle selebret besday si Ajai. Pas maghrib start majlis berkampong. Bermula ngan tahlil dan doa selamat, kendian perbincangan untuk pembahagian tugasan sewaktu kenduri kawen ceera nanti. So enjoy jer la tgk pic...


Lapangkan??? Segala kerusi bangku dah diangkut keluar




Kek pisang dan agar2 tembikai untuk tetamu yg datang





Tembikai yg dipotong Zack-U... boleh ke jadi menantu berdasarkan hasil potongan dia tu




Minuman... teh




Perbincangan dimulakan







Papa Alesha & An-nisa Abriza; Suami Viruspadu

3 komen[s]:

aFkaR'z said... [Reply to Comments]

huksss

sedapnya agar2 tembikai.. still ada orang pandai buat??

ni dulu arwah nenek aku jer pandai buat!

Casper a.k.a wifee en.atan said... [Reply to Comments]

sedap tengok kek pisang tu ..alahaiii nak kena cari satgi nihh

Musliha said... [Reply to Comments]

suka tengok agar2 tuh..
lawa giler.. sodap aihh..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^