Follow Viruspadu

Friday, December 05, 2008

Mandi sampai xingat donia...

Kami berada di Tiara Beach dari kul 12 gitu hingga kul 4 ptg. Pas tu kitorg gerak balik Seremban, tinggalkan 2 keluarga Hj Noh bersoka ria di sana.



Si Nisa pulak dah start selsema. Nafas pun dah berbunyi. Dada dah berombak. Tu la bahananya kalau xpadan ngan keciknya tapi nak berendam lama2. Dah mengigil2 pun xmoh naik lagi si Nisa tu. Bila aku nak amik untuk bawak dia naik, dia leh cakap... "Pi! Pi!... xmoh la..."

Sekang sapa yg susah. Pas maghrib kitorg bawak Nisa ke Klinik. Sebelum apa2 baik cegah dulu. Mmg kahak dia banyak. Dah cam budak kena lelah pun ada. So mau x mau, kena amik gas.

Sebelum masuk gas, bukan main lasak lagi si Nisa. Bila masuk gas... meraung2 sampai panik org kat klinik tu.... tgk jer la pic kat bawah nun













Papa Alesha & An-nisa Abriza; Suami Viruspadu

17 komen[s]:

sHwEeT ByAtcH said... [Reply to Comments]

cian nisa...

cepat2 sembuh erk dik

ajathajar said... [Reply to Comments]

siannye nisa.
smpi camtu sekali eh.

get well soon nisa =)

Casper a.k.a wifee en.atan said... [Reply to Comments]

kesian nisa.....get well soon yer sayang....

Anie said... [Reply to Comments]

ciannya dia...takpa cayang...ubt tu....

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

alahai ciannye....cepat baik ye sayang nica..

zai said... [Reply to Comments]

salam kak vp .. dah lama dok bc blog akak ni tp baru hr ni nk tinggalkan jejak..
cian nisa moga cpt sembuh n doa juga utk kak Vp cepat pulih dr mabuk2 n loya yer..

vagg. said... [Reply to Comments]

alahai nica. harap sume dh ok skang

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

adooii la nisa kesiannya..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

semoga cepat sembuh ya sayang..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

tak sanggup tau tgk bebudak kecik ni nangis... rasa cam nak nangis sama je

hUdArLiNg said... [Reply to Comments]

get well soon budak kecik :)

Musliha said... [Reply to Comments]

alahai nisa..
sedih tengok..

.::MRS SUHAIDI::. said... [Reply to Comments]

siannye nisa...get well soon k...nnt blh tgk2 kan mama ye...

lily lotus said... [Reply to Comments]

pity nisa..harap tak tambah teruk

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

x smpai ati tgk nica kne cmtu....

wanie said... [Reply to Comments]

alahai nisa..kesian nye dia..sampai kena neb tu...semoga nisa cepat sembuh

mama-syira said... [Reply to Comments]

sedihnye tengok gamba2 ni...sian nisa. semoga sihat selalu.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^