Follow Viruspadu

Wednesday, December 03, 2008

Masak Tomyam Ketam

VP mabuk.. apa masakan yg sesuai??? Balik dari klinik, aku gi Jusco terus cari bahan utk masak tom yam jer la. So tgk jer la semua pic di bawah.


Memula nak masak laksa... tetiba nak masak tomyam



Beratur... jgn potong Q




Petai pun ade.... aku ingat nak bakar jer... sedap ooo petai bakar cicah sambal belacan




Ketam yg menjadi mangsa




Siap sudah....





Papa Alesha & An-nisa Abriza; Suami Viruspadu

13 komen[s]:

KasihKuAlRayyan said... [Reply to Comments]

salam perkenalan.. suke baca blog VP nie.. best.. plg jeles bile hubby VP terer masak.. perh.. jeles habis.. saye pn tk terer masak gitu.. heheheh.. btw, an-nisa comel la..

Musliha said... [Reply to Comments]

ewah.. sedap eh tomyam..
dan2 lapaq.. hikssss..

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

perghhh.....msti malatop tomyam en laloque tu nti...

mama danial said... [Reply to Comments]

tiada masakan yang paling best melainkan air tangan suami..huaaa...huaaa

yayan said... [Reply to Comments]

ape masakan yg lelain tu? macam best je?

Casper a.k.a wifee en.atan said... [Reply to Comments]

ishh en.laloque sedap nya tgk petai bakar tu..adeiiii

Anonymous said... [Reply to Comments]

bahagia sungguh VP

AmY-AdLi said... [Reply to Comments]

terer nyee masakk....

Jasfyra said... [Reply to Comments]

sedapnya tomyam ketam...
terliur saya kt sini
org kata kalo suka mkn seafood time peknen, yg kuar nanti boy
kalo vp dpt boy, dpt ler sepasang kan..besh

pu3shidah said... [Reply to Comments]

Tom Yam ketam?hehe x pernah makanla...sedap x?nak cuba la...kak vp,semoga cepat hilang mabuk2 tu........x bestla x byk n3

Anil Wanina said... [Reply to Comments]

nyum... nyum... cedapnye... mintak cikit... :P

ArELeEz said... [Reply to Comments]

owhh.. lapornye beta! hu3..

wanie said... [Reply to Comments]

sedap nye tomyam..tomyam ketam lak tu...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^