Follow Viruspadu

Thursday, December 11, 2008

Nisa belajar menumbuk

Sejak beberapa hari nie VP xlalu makan. Minum air kosong pun muntah. So setiap kali balik kerja aku terpaksa masakan bubur kosong berlaukan ikan bilis goreng tanpa minyak.

Itu la rutin setiap hari aku sejak dua menjak ini. Setiap kali aku memasak, Nisa pasti xmahu berenggang. Ngekor jer buntut aku ke mana pergi. Dek kerana selalu sangat si Nisa nengok aku menumbuk ikan bilis goreng, dia pun nak jugak buat. Mujur ada 2 batu lesung kat rumah tu.

So korang tengok la clip video anak dara aku tu belajar menumbuk lesung batu... har har har har harunnn...


video


Papa Alesha & An-nisa Abriza; Suami Viruspadu

11 komen[s]:

L!3z@ said... [Reply to Comments]

hahahaha...abh la pecah lesung mama die 2..klakar btol la nisa ni..

Tukang cerita said... [Reply to Comments]

hahahaaaa........
cute jer....

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

comelnye nica...

Musliha said... [Reply to Comments]

esok besar nisa rajinla ni eh..
belajar tumbuk pandai2 eh..
moga sedap sambal belacan nanti.. hiksss..

Anonymous said... [Reply to Comments]

Salam...

Suke tgk keletah Nisa..kecik2 dh rajin turun ke dapur. Dh beso leh tlg mama dia masak..

sweethOneY said... [Reply to Comments]

amboih nisaaaaa

.::MRS SUHAIDI::. said... [Reply to Comments]

cutenye nisa...smpi ternagkat2 tangannya...hihik...

Eija Sam a.k.a Purple 28 said... [Reply to Comments]

pandainyer anak dara ni...macam2 faham2 jer nak jadi kakak...

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

alahai.. rajinnya anak dara sorang ni.. blh la tlg papa masak ya nisa..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

bagus, bagus... kecik2 dah blajo maska camni :D hehehe

PhoBia_oF_LoVE said... [Reply to Comments]

hehe..rajinnye dik nisa nie.. kecik2 lgi da rajin kt dapur.. nanti bleh anta rombongan meminangkan kn akk vp? =P







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^