Follow Viruspadu

Wednesday, December 17, 2008

payung itu beso

hikhikhik kelakar pulak rasa

nak buat mcm mana kan dah hujan paleh lebatnya! takpe lah, payung besar ni akan menjadi kenangan sepanjang hayat gitu, atlis nanti dah tua ada la benda nak cerita kat cucu cicit kan kan kan keh keh keh

ok jap saya update yang lain ek

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

atty's said... [Reply to Comments]

takpe mah...janji semua selesai...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

huhuhuh....sweetttt gilerr kak vp...

Musliha said... [Reply to Comments]

HAHAHAHA..
MAHAL OK PAYUNG TUH..

mannira said... [Reply to Comments]

golak bosar den ni..ha...lawak tul...

Mama_Nofal said... [Reply to Comments]

mmg bosa bonarr payung tu...wakakaka..sgt kenangan laa pasni







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^