Follow Viruspadu

Monday, December 15, 2008

persiapan sikit2

tak banyak gambar yang dapat saya snap sepanjang persiapan kenduri

yelah saya sampai rumah cheras pun hari sabtu, pagi2 tu saya sampai, nak gerak hari jumaat petang tak boleh pulak sebab di sepet keje hari sabtu

abah pulak pesan kat weols suh carik petai huhuhuh... so awal pagi sabtu tu, weols dah siap2 bangun pagi, siap2kan baju, hantar sepet gi keje, then terus menjalankan tugas gitu, tugas mencari petai, nasib baik jugak jumpa, legaaaaaaaa ... kalau tak , mcm mana nak jawab kat abah yang petai yilek pocik kan

lepas dpt petai, weols terus memecut ke putrajaya pulak, masa tu jam dah dekat kul 10, saya janji ngan anna nak amik kek kul 9, lambat sejam ko, seb baik amiknya kat rumah dia jer, kalau amik kat simpang ke mana2 ke giler ke ko kena tunggu sejam kan, huhuhuhu ampon2, tu kul 10 tu pun dah mcm lipas kudung dah tu :p

saya sampai2 cheras, beh kurang semua keja dah siap dah pun, erm boleh dikatakan saya ni tak banyak membantu la, eh tak banyak ke tak bantu langsung keh keh, adoiyaiiii... malu acik maluuuuuu... sbb saya tak dpt bantu2 dari segi fizikal gitu, kira sponser ikut kemampuan kewangan pun jadik la ye tak

pagi tu, budak2 masih leka2 dok baring2 layan tv lg, sbb nikahnya petang kan, lepas asar gitu


ini ida, makyong ni tgh tunggu hari nak bersalin jer ni, tp dia lg gagah dari saya, :p


ewah... saya nolong la sikit2, setakat masukkan barang2 dalam beg tu reti la, larat lah :p


sementara weols kat luar, ceera pulak dalam bilik sedang bersiap, cantik kan...


bunga kat kepala yang mahal tu hikhikhik



dan keadaan kat luar, tgh masak2


cak!

nisa mcm biasa, berkepit ngan papanya 24 jam, papanya nak buat kerja pun payah!

"elok budak rapat ngan abahnya, abahnya takleh lah nak buat hal" ~ kata sedara mara saya hikhikhikhikhik

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

Mak Su said... [Reply to Comments]

maksu pun rajin bab tlg2 letak goodies dlm beg :)

umieadam said... [Reply to Comments]

hahah si nisa dah jd cam girlfren en.laloq aje..berkepit sana-sini, kan?

cantik ceera..

Musliha said... [Reply to Comments]

ah.. comel bunga di kepala..

Casper a.k.a wifee en.atan said... [Reply to Comments]

hah nisa jadik spy mama yer ekekekekekeke

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

x smpat tgk ira bsanding laa...

lily lotus said... [Reply to Comments]

cantiknya ceera..cantik sgt!

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh..heh.. takpe la.. jadi la tolong mana yg termampu kan vp

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah.. cantikla ceera

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh..nisa asyik dok berkepit ngan bf dia erk..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^