Follow Viruspadu

Friday, December 05, 2008

tembam vs kembang

"zaimah kamu dah mengandung berapa bulan"
"baru dua bulan bos"
"tp muka kamu dah kembang2"
"hikhikhik tu la pasal bos"

adoiyaiiiiiiii... mmg perKEMBANGan muka saya sgt tak boleh disangkal lagi

SANGAT KEMBANG!

tp tetap vogue! ~ nak jugak vogue tuh keh keh keh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

lily lotus said... [Reply to Comments]

tunjuklah bukti..kehkehkehh :P

rose said... [Reply to Comments]

takpe..kembang2 org peknen ni...naik seri tau...:-)

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

kembang ke akak?? x caye..nk nengOk...

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

nak tgkkkkkkkkkkkkkkkk
nak tengokkkkkkkkkkk
nakk nakk!!
plss plsss

Musliha said... [Reply to Comments]

aishhh.. ingat ada gambo sebelum selepas.. bak mai nak tgk.. ekekeke..

wanie said... [Reply to Comments]

kembang2 peknen takpe...lepas bersalin sure slim balik

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh.. takpe kembang, tapi berseri2 tau







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^