Follow Viruspadu

Tuesday, January 27, 2009

jalan2 rumah ceera

almaklumlah orang baru la katakan ewahhh...

ceera kan baru pindah rumah baru dia, dan semua ahli keluarga saya dah pun pegi melawat2 tgk2 rumah atam, tinggal lg saya jer tau yang belum jejak kaki kat sana, oh kakcik pun belum penah lg, so alang2 konon nak tolong kaklang pindah rumah, kononnnnnn la saya nak tolong wakakaka saya tolong tgk jer mampu la seb baik ada en.laloque kannnnn, mak pulak nak gi rumah atam ukur tingkap rumah atam nak jahit langsir, weols semua tetiba gediks masing2 nak ikut,

konon mcm ni, nak singgah rumah atam kejap, lepas tu terus gi rumah baru kaklang

tp kan ada budak tu kan, tetiba sgt la bermurah hati nak membelanja weols makan2, apa lg weols semua on la kan, rugi wooooooo tolak rezeki gitu

sampai2 rumah atam, abis weols geledah satu rumah, dari depan ke belakang, belakang ke depan balik, uteh pulak ngan kakcik terus keluar gi beli kfc, yummyyyyyyyyyyy

ini dia rupa seorang yang bermurah hati membelanja weols makan2


sampai2 ajer terus masing2 serangggggggggggggg!!!! perut masing2 pun dah lapar benor kan, makan ramai2 ni terasa lapar sgt la, meriah gitu

lepas makan2 tak hengat, destinasi seterusnya adalah rumah kaklang...

~ gambar2 juga saya kidnap dari blog erieq, en.laloque lupa snap gambo, boleh tak sampai2 rumah atam dia tido wakakaka... kelassss laki mak kan nyah

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

zino said... [Reply to Comments]

makan apa tu...

azlanlin said... [Reply to Comments]

Bab makan yang paling best tuuuu..kan..kan?

liwaniel said... [Reply to Comments]

makan ramai2 mmg seronok

laloque said... [Reply to Comments]

tito sbb letih angkat brg kak lang siang nyer tu

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

bek ati eriq blnje mkn...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^