Follow Viruspadu

Friday, January 30, 2009

Memperkenalkan Sekali Lagi

Saya dan En.laloque telahpun berumah tangga 5 tahun yang lalu.

ini anak pertama saya Arwah Alesha Abriza


dan ini uols semua dah kenal, si lasak an-nisa abriza


yang ketiga masih dalam perut mamanya :P

13 komen[s]:

KV said... [Reply to Comments]

comel sungguh nisa!!Geram nak cubit pipi.

Cik Wanie said... [Reply to Comments]

tersangatlah comel si nisa nie,
ari teu jumpa x sempat nak snap gambar dier,
hik hik hik

ogy said... [Reply to Comments]

cute la nica tu rasa nk culik wat kawan qaseh kt umah ...

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

alahai...nica...
maaf ye kak, saya imagine arwah alesha bila dia besa macam nisa...
mesti comel jugkkan...

tabahkan hati ye akak...

@e_da said... [Reply to Comments]

arwah aleysha sgt comel....

Wahidah said... [Reply to Comments]

comelnyaaaaaaaaaaaaa

naurah makwa said... [Reply to Comments]

semoga tabah hadapi hidup..

Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

Al- Fatihah wat arwah alesha
nica mmg comeyyyyyyyy...live² lagik comey taww

gerammm zie nk geget die..hehehe
:)

Shemmi said... [Reply to Comments]

takziah!


di sana dia menantimu..insyaAllah

juelee said... [Reply to Comments]

cica yang cumelll... bijak pulak tuh.. kehkehkeh

shaifulsafar said... [Reply to Comments]

comeynya anak2 awak... :-)

nasaoji said... [Reply to Comments]

klu la dpt jumpe c nica ni, kompem nica tak mo jmp kt dah..sb, kt gigit diyer dgn geramnyer...

mama nica jgn mare tau..hehehe...

S!eZaN said... [Reply to Comments]

Geram tgk nisa tu..keletahnye..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^