Follow Viruspadu

Monday, January 12, 2009

Nisa menolong di dapur

Saksikan la clip video Nisa menolong2 kat dapo. Siap potong sayur bagai. Geng ngan mak cik2 atau nenek2 lak tu... Moga dia hebat memasak la pasni






Mama Alesha dan An-nisa Abriza

11 komen[s]:

ai said... [Reply to Comments]

cerdik tul si kenit ni!!

Ceera said... [Reply to Comments]

kemain lagik nica, hahaha...

aKu..DiA...kAmU said... [Reply to Comments]

Bagus...anak saper ni! Rajin betul ek?? kui..kui..kui..

PadNani~~{@ said... [Reply to Comments]

rajinnya dia..calon isteri mithali nie=)
salam kenal viruspadu

pak ngah rep said... [Reply to Comments]

yer.. nica ajin2 macak yer.. jgn adi cm mama.. ajin mamam jer.. opss.. ayiiiii!!

ogy said... [Reply to Comments]

bagus tul la anak dara ni.. lepas ni cica bleh tlg papa masak tuk mama ye..

bvlgarigirl @ Arianna said... [Reply to Comments]

senang kan ada anak perempuan boleh menolong di dapur

AiYa said... [Reply to Comments]

ala la ala.. rajin nya dia, pandai bawak diri, senang la sok bila ada adik

su said... [Reply to Comments]

suko la tgk clip video neh..siap ade class menyebut perkataan lagik dgn makcik2 tuh! hehe..

wanie said... [Reply to Comments]

rajin nye nisa ni..

Musliha said... [Reply to Comments]

ekekeke.. lawak ngko nisa..
comelssssss..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^