Follow Viruspadu

Monday, January 12, 2009

Selamat Pengantin Baru Mak Su...

Soli la uols... xbyk pic yg dpt dimuatkan. I kan mabuk, asik terbaring dalam lamunan jer. En. lalok lak sibuk uruskan kenduri-kendara bagai. Jadi xde sapa yg sempat snap pic.

Sebaik ade Nisa. So Nisa jer wakil mama dia tolong-tolong kat dapo. Dah boleh diharap dah Nisa tu. Jgn uols ckp I dera anak pulak. Sebab suruh budak umo setahun 8 bulan buat keje dapo... hahahahahaha


Mohd. Arinun sedang gabra menerima akad... Pak Mertuo den baju maroon tu (actually purple.. camera trick)


Mak Su Nisa merangkap adik pompuan tunggal keluarga en. Laloque dan penutup majlis perkawenan dlm keluarga mertuo den.. nan ado laie dah yg available adik beradik en. Laloque


Mak Guard kita, cik Nisa yg dengan tekun menjaga keselamatan pelamin dari anasir-anasir jahat dan subversif... beliau menjalankan tanggungjawabnya dengan cekap... menghalau sesiapa yg berani dekat termasuklah pasangan pengantin sendiri... poyos!!


Ingat lagik kenderaan dlm entry di bawah... ini lah kegunaannya... upacara ini dikenali sebagai Berarak Lilin. Ianya dibuat pada malam berinai. Mak Su Nisa mlm tu tukar 4 persalinan... siap ada tarian piring sekali malam tu...

Maaf xbyk pic yg boleh dikongsikan. Badan xlalu sgt. En. Laloque pun bz. Sekadar nak berkongsi budaya N9.

Pada Mak Su Nisa... cik ops!! Puan Suzila(Ila) dan pasangan En. Arinun (Ari) selamat pengantin baru dan moga berbahagia keakhir hayat.

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

ogy said... [Reply to Comments]

wah meriahnya, seronok tu... kena arak..

atty's said... [Reply to Comments]

penah tgk sekali je istiadat nie

Musliha said... [Reply to Comments]

wahhhhhh.. unik giler..
tak pernah tengok before this..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^