Follow Viruspadu

Sunday, January 18, 2009

Usia Kandungan 16 Minggu

Lilypie Expecting a baby Ticker

kandungan: 16 minggu 5 hari
Due Date: 30 Jun 2009

Tinggi: 167 cm kot
Berat: 56.8 kg ~ ikut timbang terakhir

Keadaan: Muntah2 dah kurang sikit, makan dah ok sikit, pipi makin gebu, perut makin nampak

Paling ditakuti: Kencing manis :p , acik tak sanggup pakai insulin lg macam mengandungkan nisa dulu, setiap hari kene enjet sendiri 3 kali sebelum makan, serammmmmmmm

Perkara yang dirindui: SHOPPING!!!!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

tak sabar nak tgu perut akak tu besar..
mesti comel gitu..

arine said... [Reply to Comments]

wah, sonoknye! teringat masa kite peknen dulu.Due date VP sama dgn besday my boy, Aqim lo..hehhe

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

smoga kak vp & kandungan sehat sentiasa...

KV said... [Reply to Comments]

confuse bab berat baby.
Ke ahkak yg keliru?

Moga cepat hilang mabuk.

Lenny said... [Reply to Comments]

semoga sihat both mummy and baby...

do take care yerr....

toksah risau sangat.. insya Allah seme ok... aminnnn...

kirana said... [Reply to Comments]

elakkan amik milo 3in1 ker apa2 yg 3in 1 la sbb gula sgt tinggi ..

pastu ..makan tembikai byk2 hihi...in case tak lalu nk minum air masak la..mcm kes sy yg nk muntah tak lalu air kosong

Zyma Saad said... [Reply to Comments]

Salam Pregnant!!!
Semoga bahagia tempuhi hari2 yang penuh cabaran.
Jaga kesihatan diri VP & baby..ok.
Senyum selalu & ceria hendaknya!!!

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

Ala..

xdak la tembam mane..

biasa jek tuh hehe

semoga kak VP sihat sentiasa

=)

Musliha said... [Reply to Comments]

hiksss.. perkara dirindui yang xleh blah tuh.. hahaha..

ogy said... [Reply to Comments]

ala cian nya akak VP.. ermm takut kena ambik insulin yerk.. sama la cam kak long kita.. kak long pon ngandung gak dia dr awal lg dh kena ambik insulin... sian tgk kena cucuk kt peha la kt lengan la kt perut..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

semoga vp sihat2 selalu

-Misztake- said... [Reply to Comments]

semoga sihaat selalu..

Qaseh Qasturi said... [Reply to Comments]

mesti sekarang dah cantik..pada saya bila perwmpuan mengandung sangat cantik bila muka mereka mula tembam...heheh...

perjalanan saya dah terhenti...saya doakan awak sihat sentiasa....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^