Follow Viruspadu

Monday, January 26, 2009

yang penting hepiiiiiiiiiiiiiii

tak kisah la walau apa pun dugaan, walau apa pun rintangan, yang penting kita

HAPPYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!


kalau saya lompat sekali ni mcm mana la agaknya kan hikhikhik

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

17 komen[s]:

sitekateki | dD said... [Reply to Comments]

cute giler pic ni...
sangat happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...

sEr0ja said... [Reply to Comments]

betul tu kak...
walauape pon terjadi..
yg penting kite happy...
senyum la selagi terdaya...
ia mengubat kesedihan dan kesepian hati...smg akk sekeluarga sentiasa bahagia..tambah2 lg dengan kehadiran 'org baru'....

adaliciOus said... [Reply to Comments]

seronoknyaa! hehe

zino said... [Reply to Comments]

sah happy tu.. hehe

lav said... [Reply to Comments]

amboi sonoknye dorang kan...eh, tak tercapai dek akalku klu VP lompat gini gak...huhuh baik tak yah le

chicz said... [Reply to Comments]

alala. comel je lompat ramai-ramai camtu. hee.kalau background tengah kat padang ke pantai ke.. mesti nmpk lagi ceriaaa kan?

Liz said... [Reply to Comments]

mmg hepi la depa..

NONIE AZIZ said... [Reply to Comments]

GAMBAR NI MMG CANTIK...

Liza said... [Reply to Comments]

cantik ler gambo nie, suker tgk...

Farah said... [Reply to Comments]

haha..
bes gilooo
kiter pon ade gmbr camneh..
saket kaki lompat byk gle x jd2

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

comey r...cica x join ka??

Khas Lysha said... [Reply to Comments]

skernye tgk gamba nie... mmg betol2 happy nih!.. :)

Shafie said... [Reply to Comments]

wah...
melompat lebih tinggi :p

liwaniel said... [Reply to Comments]

suka la gambar ni..nampak happy sgt

Mr PenyuBiru said... [Reply to Comments]

salam..

terpikir..gambar lepas lompat tu ape jadi ek.

rillys said... [Reply to Comments]

haha..i like this pic!

Ms Tikot's said... [Reply to Comments]

Cantiknya pic happy ni..macam live..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^