Follow Viruspadu

Tuesday, February 24, 2009

ini bukan mengidam, ini mengades :D

ahaks ahaks ahaks

tiap kali teringin nak makan somting, tiba2 salahkan orang lain kan :p

kali ni nak salahkan sape? keh keh keh

kali ni kita salahkan ceera, sbb semalam dia letak gambar dia makan kenny roges dalam blog dia huhuhuh, very the terliur melihatnya tau, petang2 semalam masa en.laloque tanya nak makan apa jer, dan2 tu terus jawab nak makan kennyyyyyyyyy rogessssssss roster... yeyyyyyyyy

jom juscooo!

nisa tatappppppppp nak berkepit kat mama ngan maksu, kemain sompitttt lg kerusi panjang weols sudah, pulak tu bukan boleh duduk diam2, kejap melompat, kejap goyang vontot, kejap menari2, ayokkkkk betul laaaa hiks

nisa nampak air saya tu, terus dia ckp, "mama nak yemmm" ~ yem itu adalah ais krim, hiks

lepas ni nisa dah dapat adik ni, memang nan adoooo la nak makan2 luar selalu2 mcm ni dah, ada yang pitam kang hahaha... baru melayan nisa sorang dah rasa mcm ohhhhhhhhhh bapak la susah nak jaga, kalau berdua kang tak tahu la :p


spageti en.laloque yang tiba2 jadi hak milik saya ngan nisa hua hua hua :p sodap pulak!


muka comot nisa!



sodapppppppppp!!!!!!!!!!!!


pagi2 kuar entry makanan ni, lapar pulak balik kan :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

My Blog said... [Reply to Comments]

alamak tengok n3 ni macam teringin lah plak... ayanggggggggggg bawa daku ke tempat itewwwwwwwwwwwwww....

My Blog said... [Reply to Comments]

alamak tengok n3 ni macam teringin lah plak... ayanggggggggggg bawa daku ke tempat itewwwwwwwwwwwwww....

nenekrock said... [Reply to Comments]

comeonya tengaok nisa dlm comot tu hahaha rasa nak geget jek pipi dia

ARIBA said... [Reply to Comments]

alamak..sedapnye...;-)

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

suka tgk akak da lalu makan..
nyummiiieeeee..
hope nnt baby gemoks la yg kuar..
hehehehe...

Beautiful Disaster said... [Reply to Comments]

ryn jgk kepingin nk mkn kenny rogers!!! help!

darling8tabby said... [Reply to Comments]

tengok kenny rogers ni...orang tak peknen pun naik ngidam dek..ehehe

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

makan jgn tak makan..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^