Follow Viruspadu

Monday, February 02, 2009

jemput makan sume

Jemput mkn ek kekawan... sedap nyerrrrr...

Ikan caru ngan kotam



Udang pun ado...



Ikan caru, kotam ngan udang



Kopak ayam... sodap ek lak...



Sempat gak wat sup tulang rusuk lombu



Jemput makan... jangan memalu




Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

umiaiman said... [Reply to Comments]

uikkk sedap ni.. kena plak makan time panas2 lagik pastu dgn hembusan angin kat luar huyooo sedapnyaa...

.:CiK ArA:. said... [Reply to Comments]

wah sedap nye.. terasa nak makan ikan bakar lah pulak..ish sodap nye...

jiejah d'blogger said... [Reply to Comments]

wahhhhhhhhhhhh sedapnya , yummy yummy .. nasib baik dah kenyang hehehe

B..alang said... [Reply to Comments]

Patut le smlm alang mcm terasa nak mkn bbq jer ... hu hu.. smlm merajuk kat blog atam .. harini majuk kat blog andak lak.. huah..

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

sodap tu nampak ehh...

cukup ke mcm sikit je tu vp?

Tijah Lawa said... [Reply to Comments]

humang sodap eh!! patut la asap bebau sampai ko senawang! cessss!!!!

AmY-AdLi said... [Reply to Comments]

ketam n udang nampak menarek...
mau mau!

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

uishh...sodapnyerrr...

liwaniel said... [Reply to Comments]

ade ketam bakar lagi..sedap nye

pak ngah rep said... [Reply to Comments]

b.lang... uma baru bile nak wat bbq nie??







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^