Follow Viruspadu

Friday, February 20, 2009

mee goreng yang lazat!

ini semua adalah salah si mulut beso aka kaklang ku tau, sape suruh dia letak gambo mee goreng mamak dalam blog dia,

baguskan sendiri teringin nak makan, tp salahkan orang lain, bagusss bagusssss

lepas ajer saya tgk blog kaklang, saya terus sms en.laloque, dan mcm biasa, bab makan2 ni en.laloque memang takde bantahan langsung, jadi lepas jemput nisa, weols terus ke destinasi yang dituju, yummmyyyyyyyyyyyyy

daripada opis memang dah terbayang2 neh wkekekeke, parah2, bayangkan kalau tak dapat, konfem menangis merajuk berminggu2 neh ahaks

muka hepi baru lepas order


dan 5 minit selepas itu

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hidangan dah ada depan mata, kelassssssssssss mak punya sampai dulu nyah! mak ske ske ske tauuuu,



sepet order nasi goreng paprik pedas, tp tak pedas langsung, hahaha, nasib ko la sepet

en.laloque pulak order mee rojak

ohhh igt saya order mee goreng je ke, saya order telur setengah masak 2 bijik, tp telah selamat dibedal oleh nisa tanpa rasa bersalah pada mamanya


walaupun masa ni perut saya sengkak giler akibat terlalu kenyang, tp dalam hati sebenarnya masih teringin nak order megi goreng lalalalalala

sepet la nih, dia tak bagi dorongan tau, kalau dia angguk jer, terus saya jerit, "mamak megi goreng satuuuuuuuuuu" tp.... huhuhuhhu

sampai2 rumah jer, mandi, tukau baju

"papa, mama laparrrr"
"laaaaa pulak"

perut jenis apa tak reti2 kenyang neh, hiks

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

nenekrock said... [Reply to Comments]

sedapnya tgkk meee akk..ahh lapaaa den

NONIE AZIZ said... [Reply to Comments]

VP...tak pe...nanti baby kuar harus dia suka makan...tak cerewet nyerrrr...

Suki Cida said... [Reply to Comments]

hahah politic wanita mengandungkan... gunekan nama baby... heheh tak pa susah ooo Vp perempuan nak di layan macam puterikan? hahah tapi en laloque mmg best, suportive giler... all the best ok! saya tak mengandung pun tengok mee goreng dah teringin... wakakak

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

mah..makan body tetap maintain je akak tengok..tak per..klu akak peknen...5 bulan mahu dah macam tong badan...ngeh-ngeh-ngeh...

UmmiAmmaR said... [Reply to Comments]

alamak sedapnye mee goreng mamak.. harus ku juga terjah kedai mamak ujung minggu nie..minta2 la ayah ammar tak keje....

pn vp..dh baik dr muntah2 ker... berselera nmpk...

sitekateki | dD said... [Reply to Comments]

aduhhhhh....
sedapnya...
buat lapor jer perut ni...
sangat membuka selera....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^