Follow Viruspadu

Sunday, February 22, 2009

mpv - exora

besar jugak dalam exora ni kan!

keluarga pun dah bertambah ni

harga pun reasonable kan kan kan, idak la sampai beratus2 kan

kira! kira! kira! tolak tu tambah ni, erm campur tu, kurangkan ni...

ermmm... boleh difikirkan :D ewahhhhhhhhhh!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

Meen Zuleyka said... [Reply to Comments]

zmn2 gawat nih...nak tukar keta gak ke u oll...i nasihatkan fikir 2000 kali ya heheheh

a/way kalau nak beli gak, jgn lupa i nak tumpang...

Zyma Saad said... [Reply to Comments]

VP & En.Laloque....
Sila la beli MPV Exora tu 2 bijik ekkkk.
Sebijik kasik kat sy.....sebijik lagi uols punya. Ok tak??
Hikhikhik.....
MPV mmg selesa. Sgt sesuai utk big family.
Akak sy di Miri beli Alphad....siap boleh berumahtangga dlm tu lagi.Besar saiznya, besar jugekkk harganya. Aduhhhhh!!!

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah... dah siap berangan2 utk tukar keta ya vp

mUTe said... [Reply to Comments]

Beli la Mpv nih.. Cam wish bentuk dier.. harge murah la jugak. Huhu. Cam aku promoter jer..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^