Follow Viruspadu

Thursday, February 19, 2009

sedondon :p

hari ni sedondon biru lagik, ish lately asik pakai biru jer, jeng jeng jeng! saspen! saspen! :p

oh salah pulak :p


ok yang ni baru betui ~ nampak perut tak?


semalam kaki saya terseliuh uols, betul2 kaki nak melangkah naik tangga, tetiba terseliuh, seb baik tak naik lagi,

dah terseliuh tu kan, konfem la jatuh kan, masa tu otak laju jer, nak plan nak jatuh mcm mana, kaki takleh tampung dah, seb baik tangan bertindak pantas, tak bagi badan terhempas ke lantaikan... uishhh saspen betul, en.laloque ngan nisa pulak tgh siram pokok kat luar masa tu, sepet pulak dah lama sampai tingkat atas, oh takde sape nampak saya masa tu nak resQ huhuhuhuh

fuhhhhhhhhhhhh seb baik tak jadi pape legaaaaaaaaaaa...

saya terus panggil nama en.laloque, dua tiga kali jugak, sbb dia kat luar bukan dgr sgt

lama saya duduk terjelupuk depan tangga, nak bgn sendiri, kaki sakit pulak :p

"ma jalan pelan je, tp terseliuh jugak papa"
"yelah nak terseliuh bukan kira ma"

tp lepas tu gigih ajak en.laloque gi jusco wakakakaka, kelassssssssssss tak minah kaki terseliuh ni, gigih jalan terjengket2 sbb nak kan beli beg roda untuk nisa, ohhhhhhhhhh nak beli mekap saya sekali, ohhhhhh sepet mengidam tomyam jugak :p

dan hari ni saya sgt manja, pergi keje, en.laloque hantar, kaki ai kan sakit lagi, takleh tekan minyak gitu, awwwwwwwwwwwwww

bestnya kalau hari2 berjemput berhantar kan :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

miMiE aZim@Sk ^V^ said... [Reply to Comments]

alahai.. jalan la bebaik.. once dah terseliuh bahaya tau.. saya pernah terseliuh kaki.. 2 kali plak tuh tak sampai setahun.. sampai sekarang terasa kalau sejuk or pijak tak kena tempat... sengal sengal.. huhuh.. nak main bola jaring pon dah tak berani dah.. huhuhuhu

miMiE aZim@Sk ^V^ said... [Reply to Comments]

eehh nak tanya laa.. mcm mana nak buat kain sedondon cam tuh ekk??? beli kain ela bebanyak ker???

@_da said... [Reply to Comments]

wah cantik baju sedondon... sib baik jatuh tak apa2.... aduhaiiii

Anil Wanina said... [Reply to Comments]

seb baik cuma terseliuh je.. hati2 tauuu...

monamie said... [Reply to Comments]

hoho...bebaik kakak!! jangan jatuh2 lagikk! *hugs*

laloque said... [Reply to Comments]

asik asik biru... asik asik biru... baby boi ke aper nie... hikhikhik

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

Uishh terkejut saya akak ni.

Jalan pelan2 kak, tp kdg2 akan terseliuh secara tiba2 gak kan.

Xpe.. Semoga akak selamat sentiasa.

Baby sihat? HEHE~

=)

nizam said... [Reply to Comments]

ape ni kata geng pink tetiba asyik biru jee....oooo baby lelaki la tu....aminnnnnn

liwaniel said... [Reply to Comments]

nasib baik tak ape2..hati2 ye vp

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

cantekk baju batik sedondon gtu...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^