Follow Viruspadu

Friday, February 20, 2009

tak dapat yang kuning2, yang putih2 pun jadik lah

apa pegang2 tangan ni! gediks tauuuu

hushhhh tangan saya nampak urat2 kan :p

sebenarnya kan, nak tunjuk tu haaa la... tuuuuuuuuuuuu nampak tak uols

alahhhhhhh... yang tu tu laaa

tak pasan ek

jari ai kosong jer kan :p

muhahahahahahaha... ada kena pelangkung ngan en.laloque ni karang

saya terbayang2 ayat dia akan cakap bila baca entry ni

"mama tu, cincin2 yang papa beli, bukan mama pakai" takpun "papa beli, mama pakai kejap jer, lepas tu simpan jer"

lalalalalala

papa... boleh la boleh laaaaaaaaaaaaaaaaa... sambil buat muka manja macam nisa ~ konfem muka manja guwe tak menjadi neh ;p

alah yang silver jer papa... ~gambar dicopy paste dari google image

mintak silver tp tunjuk gambo omeh puteh, camno tu!

larikssssssssssssssss

~ besday nisa adalah bulan depan, kemudian besday en.laloque adalah beberapa hari selepas itu, apa saya nak beli ek?

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

~~ciklinn~~ said... [Reply to Comments]

hahahhahahah tapo2 sat lagi en.laloque pi beli key...

adoii putih melepak VP nie.....

laloque said... [Reply to Comments]

nie nak bebel nie... beribu beli emas xmoh pakai... yg silver gak nak pakai... sama ngan nisa... gelang rantai xmoh pakai...

SUZIE APAI said... [Reply to Comments]

hiks...aku suker lawaks ko iteww..yg penuh dgn 'kegemerlapan'...mmah,ko mntk ler one set!

**ciklinn, si mmah ni mmg putih melepakkk..mcm ubi kayu tau...hehehe..hiks..mmah, aku dh 'up' ko nikan, pass la kt aku sebutir!! saiz kecik ckit dr jari ko yg bulat wituuu..ok?

bvlgarigirl @ Arianna said... [Reply to Comments]

ape nk beli tuk cica ye..??

belikan rumah barbie okey tak?

Saya sgt suka rumah barbie...haha

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

N doakn sis dpt nyerr...

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

ha kan dah kena bebel ngn en. laloque,,, hihihihi,,, ala en. laloque beli jer ler.. kang merajuk lak vp kang... :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^