Follow Viruspadu

Saturday, February 21, 2009

tiktok tiktok tiktok

penantian itu satu penyeksaan huhuhuhuhuhu

en.laloque la yang menanti, bukannya saya :p

saya sekarang sedang bersenang lenang sambil baring2 kat rantau, sementara en.laloque masih berada di workshop, daripada pagi tadi tuuuu... kul berapa ek dia pegi, dalam kul 10 lebih pg td kot! sekarang dah kul 3 weiiiiiiiii.... en.laloque masih belum balik2 lagi...

ni gambo2 yang en.laloque emelkan td, sementara dia menunggu kat sana


dah 2 kali saya call en.laloque

sekali masa kul 12.30 td, bimbang risau dia lapo tak makan kat sana

pastu tadi la saya call lagi...
"papa lama ke dorang pasang?"
"bukan lama pasang, tp lama tunggu barang sampai"
"la ye ke, barangnya dah sampai ke belum?"
"baruuuu sampai ni ha, pasangnya kejap jer"
"papa tak bosan ke kat sana?" ~soalan bijak hahahahaha
"mestilah bosan"
"baca la novel yang ma beli semalam, ada dlm kereta td"
"takpe2, kat sini pun byk majalah keto"

ahaks ahaks ahaks... lebih baik en.laloque baca majalah kereta daripada layan novel cintun2 tu kan :p

isi perut kembara


"gambar last tu depa wat pe"
"ooo yang tu tengah patri paip tu"
"oooooooooooooooooooo"


tiktok tiktok tiktok

saya yang tunggu kat rumah yang selesa ni pun terasa lama, en.laloque yang berpanas2 kat sana mesti lagi tak selesa kan...

terima kasih papa!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

nenekrock said... [Reply to Comments]

penantian mmg satu penyeksaan hehehe

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh..heh.. sib baik kan sekarang ni dah serba canggih.. dlm pada nunggu tu... sempat gak beremail kan







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^