Follow Viruspadu

Wednesday, March 11, 2009

6 bulan :)

di akademi audit negara masa hantar en.laloque register

sudah 6 bulan :) tinggal beberapa bulan sahaja :p

last checkup

berat: 62.3kg ~ acik dah mokmok
hb: 10.2 (normal 11) ~nampaknya hb dah mula jatuh... kena makan kerang byk ni, tak mau dah kena tambah darah mcm mengandungkan nisa dulu
tekanan darah: normal, tp rendah jugak

saya sihat2 ajer :D dan hari2 ceria dengan gelagat nisa dan en.laloque

"nisa cepat la pakai kasut tu... mama nak gi keje dah ni"
"jap jap jap... tabaaarrrrr... tabaarrrr"

cisssssss... ko bahasakan mama yer nisa hahhahahahaha

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

15 komen[s]:

Anie said... [Reply to Comments]

ha...ha....anak bd pun selalu ckp gitu...

Abang Long said... [Reply to Comments]

Si kecil pun sudah bijak ...

TiNiE said... [Reply to Comments]

cute la nisa...VP saya linkkan blog awak yer..

arpeggios said... [Reply to Comments]

best kan dengar budak2 baru pandai cakap

mamaadam said... [Reply to Comments]

em bebudak sekarang memang pandai kan, adam pun macam2 dah pandai cakap kat mama ni

Mummy Dasy said... [Reply to Comments]

hahaha budak² skang mmg camtu

Nurul said... [Reply to Comments]

6 months dah eh? 3 bulan jer lg..saya nih lagi sebulan jer lagi..ehehe...

Acai said... [Reply to Comments]

Slm akku...:) moga semuanya baik2 je tau..semoga akk sihat sampailah masa deliver nanti,amin...nisa nanti mesti jeles dah ada adik,hehe..:)

http://blog.faisalrahim.com/

miMiE aZim@Sk ^V^ said... [Reply to Comments]

hik hik.. tabbarr tabarr yee....
heheheheh kiut la budak nisa nie

yong ibu chem said... [Reply to Comments]

sama dgn chem..celoteh tak hengat punya!

atty's said... [Reply to Comments]

sekejap je dah 6 bulan ye mah..3 month more to go..

zie said... [Reply to Comments]

chumelnyer.....pandai nisa menjawap....vp nanti pantang kat mana cheras ker rembau?

rillys said... [Reply to Comments]

ops! kan terkena sudah dgn nisa...

nss (",) said... [Reply to Comments]

salam kak vp..jgn selalu sgt mkn kerang..x bape elok..akak makan buah delima banyak2 sebab buah delima banyak zat besi..insyaAllah Hb naik..sy dulu Hb tak smpai 10..skang alhamdullilah dah naik 12.5..amalkan makan delima selalu..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hmmm baguss nisa.. dah ada gaya nak jadik kakak mithali ni.. hehehehe tapi omaknye la kena sabar betah anaknye tu bebyk ;D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^