Follow Viruspadu

Friday, March 20, 2009

awek jambu :D

terima kasih luth atas banner yang very cun melecun iniiiiiiiiiii, sekejap ajer dia buat nih... tak sampai beberapa minit, siapppppppp... orang kalau dah terer tu kan... kagum acik tau..

lawaaaaaaaaa kann... suka saya tau!




lalalalalala

lari2 sambil pegang2 perut, tanda hati riang :D

luth adalah salah seorang DJ di desa. fm

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah... bagus ler cenggini kan... memang kagum..

norainiammran said... [Reply to Comments]

Cayalah kak VP.. Anak nak masuk 3 pun bleh jadi awek jambu lagi nih!!! Kang cemburu pulak en laloque... heheheh







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^