Follow Viruspadu

Friday, March 20, 2009

desa FM

saya baru letak desa fm kat blog saya :D

tu tuuuu kat tepi tuuu, bawah gambar model an-nisa tu la

---------->

boleh layan radio dah kat saya ni, kelasssssssssss kan uolsssss

kalau uols nak letak jugak klik sini http://www.desafm.tk/



www.desafm.org

selamat berhibur :D

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

Liz said... [Reply to Comments]

salam..kak vp..
saya nak private blog smpai abes praktikal..
kalau kak vp sudi melawat blog sy waktu tu..bg email kt rozalizda@yahoo.com..

tq....

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

wahh dah ade radio laa.. best nihh barula terhibur sume yg menyinggah kat cni kan?? :d

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah..best ler cenggini kan..

teDDy said... [Reply to Comments]

hye mane radio nye hihihi xnampak pun...salamz singgah dari DJ DesaFM







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^