Follow Viruspadu

Wednesday, March 04, 2009

down!

down!



terasa nak sepak orang!


stress!


ntahlah!

mcm tu salah! mcm ni salah

mcm ni tak kena! mcm tu tak kena!

shittooooooo!!!!!!!!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

17 komen[s]:

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

sabar kak...jgn marah2 ye...

Cik Anie said... [Reply to Comments]

sabarrr... ngucap byk2... urut2 la dada tu sket.. hehe

Anonymous. said... [Reply to Comments]

Jarang sangat nampak kak vp emo. It must be the hormone ni. It's ok, kak, you're excusable huhu ;)

Jangan tension lama-lama ye!

monamie said... [Reply to Comments]

sabar kak..sabar... tengah pregnant. time stress2 ni tgk muka nisa... sure hilang stress.. sabar kak... :D *hugs*

TEACHER OF SOMEONE said... [Reply to Comments]

sabar...sabar...
jgn stress2..
nnt effect baby ;-)

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

coollllllll...tarik napasssss...hurmmmmm...lepasssss!!!...hehehe..alololo sabo2!!

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

sabar eh VP.. banyak2 istifar ek

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

erkkk...

nape ni yang...

???

sabar ehh

ratna said... [Reply to Comments]

sabar kay vp. masalah dgn org opis ker? kalau dgn org opis saya paham bebenor..

atie said... [Reply to Comments]

sama lah kita dik,ktie pun tgh tension amat nih dengan suasana kerja.Adeeh...memang rasa cam nak sepak org juga nih....

-Misztake- said... [Reply to Comments]

sabar2.. ada la masa2nya kita akan rasa stress & down giler..
nanti ok la balik tu..

ziraniza said... [Reply to Comments]

sabar ye kak vp~~~
*hugs*

[[ yong ibu chem ]] said... [Reply to Comments]

kita pun baru je pas sentap!

tapi kini dah up semula..

dah, jgn cedih2. jom happy2

.:CiK ArA:. said... [Reply to Comments]

jom nyanyi lagu stress..

angkat tangan kiri golek2...

angkat tangan kana golek2..

angkat pingang kiri golek2...

angkat pinggang kanan golek2...

ok buat sampai letih..kkekek

mamaadam said... [Reply to Comments]

alahai saya pun stress bangat nih kita sama2 sabar occay

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

takmo marah2 vp... byk2 kan bersabar ya

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

;D sekali sekala lumrah alam.. tapi mau kontrol gak.. nanti BP naik tak elok utk preggie mummy .. take care ye...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^