Follow Viruspadu

Saturday, March 07, 2009

Selamat Hari Wanita - 8 Mac

Dunia akan sepi, jika tidak wujudnya Hawa. Aku cukup bertuah kerana dikelilingi wanita dalam hidupku. Mereka penyeri hidupku. Mereka lah intan, mereka lah kaca, mereka menjadi ubat lelah pengarang jantungku selama ini. Aku mencuri ruangan ini untuk meluahkan dan mengucapkan SELAMAT HARI WANITA pada isteri tercinta, kedua belahan mata - Alesha dan An-nisa, kedua ibuku, adik-beradik perempuan, saudara-mara wanita dan seluruh kaum Hawa di dunia...

My bucuk intan payung


Buah hati pengarang jantung -Alesha


Penawar duka -Annisa



Papa Alesha dan An-nisa Abriza; Suami Viruspadu

13 komen[s]:

zino said... [Reply to Comments]

selamat hari wanita kepada semua yg bergelar wanita...

anda semua memang hebat..

Abang Long said... [Reply to Comments]

ANDA begitu BERHARGA !

sweethOneY said... [Reply to Comments]

ooo
hari wanita ke hr ni?
pttla bf wish :D

nadxoxo said... [Reply to Comments]

harini hari wanita eh? xtau lak :P

selamat hari wanita jugak!

p/s: vp, i've linked u :)

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

selamat hari wanita..

wanita anda TERBAEK!! hihi

c!km!stry said... [Reply to Comments]

selamat hari wanita akak!

sempena hari wanita,
cikmistry nak tagged akak,
buleh gtu?..
hehee..

jemput singgah ke blog cik!..

Abang Long said... [Reply to Comments]

Khidmat bakti anda memang tidak terhitung !

bOnda said... [Reply to Comments]

selamat hari wanita juga!
juga tak lupa,
salam maulidur rasul =)

TiNiE said... [Reply to Comments]

selamat hari wanita jua!!!

Shaniza said... [Reply to Comments]

Hi VP...suka baca blog awak...sudi2kan visit blog saya...ada pilihan baju baby dan kanak2...http://babykidsbarn.blogspot.com

Thanks

atty's said... [Reply to Comments]

selamat hari wanita utk mah..

rillys said... [Reply to Comments]

selamat hari wanita!

bOnda said... [Reply to Comments]

en.lalOque ghupenye yang buat entry nih..x perasan..hOw sweeetttt..mOga kalian bahagia selalu ye =)

p.s: en.lalOk, blanje VP apa sempena hari wanita tu?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^