Follow Viruspadu

Tuesday, March 10, 2009

Tanpa Kata

"Orang yang bersabar tidak akan rugi sedikit pun, lambat laun kesabaran itu akan membuahkan hasil"
~kata2 en.laloque ketika menenangkan perasaan saya yang bercelaru td... sungguh menenangkan jiwa!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

banyak2 bersabar ye sesungguhnya amatla banyak pahala nya..

mudah2an VP cepat ok yer!! nanti rindu owh tak dpt entry baru..hihi

nenekrock said... [Reply to Comments]

sabar eh kak vp
semoga segala dugn dpt ditempuhi dgn begitu tabh sekali...
percayalah bahawa lagi byk Allah tu beri dugaan pada kita bererti kita Dia menyayangi kita...
aggap setiap perkara yang belaku tu byk mengandungi hikmah =)

bOnda said... [Reply to Comments]

isyk..macam teruk je..dari aritu lagi kes ni kan? apepepun, sabar ye VP.. yang penting, apa jua masalah kita, senyumlah selalu sebab senyum itu manis dan hati kita akan tenang. baby pun akan senyum kalau kita senyum.. =)

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

sabar la kak...

mmg tuhan sentiasa menduga kita kan...

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

sabar kan separuh dari iman... jom kita sama-sama bersabar ye mmah ;D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^